Asistentka.online

elektronický zber dokladov

Čas navyše

Získajte 30 hodín pre seba alebo rodinu.

Účtujte z bezpečia domu, či chaty

Doklady dostupné online.

Ekologické účtovníctvo

Ušetrite papier a znížite emisie CO2.

25 rokov skúseností

na celom Slovensku

jednoduché pre klientov

spoľahlivé pre účtovníčky

Čo je Asistentka.online?

Prichádzame s revolučným riešením – Asistentka.online, ktorá vyrieši celú problematiku preberania dokladov.

Vďaka elektronickému odosielaniu účtujete aj bez fyzických dokladov, tie zostávajú u klienta. Navyše získate čas pre seba, podporíte ochranu životného prostredia a môžete pracovať aj z pohodlia domu, či chaty.

Pre účtovnú firmu a jej klientov

Návod ako na to

Čas navyše

Získate čas, ktorý môžete použiť pre svoje záľuby, stráviť so svojimi najbližšími alebo jednoducho nebudete robiť dlho do noci. Zbavte sa zbytočnej činnosti, akou je preberanie dokladov od klientov. Účtovanie je vaším živobytím aj koníčkom súčasne – venujte sa mu a sekretárske práce prenechajte asistentke. Takto môžete každý mesiac získať aj 30 h času, ktorý sa kúpiť nedá (pri hodine ušetreného na klientovi). 

Pohodlie

Radšej by ste dnes pracovali z domu alebo potrebujete dokončiť posledné firmy a už ste mali byť na chate? Teraz sa nemusíte obmedzovať len na svoju kanceláriu alebo nebodaj nosiť so sebou kopy dokladov na účtovanie. Budete ich mať vždy a ihneď po ruke, stačí využívať Asistentku.online.

Ekologické účtovníctvo

Pomôžte aj vy svojou troškou k tomu, aby naša planéta mala dosť stromov, vyhovujúcu klímu a všetkým sa nám lepšie dýchalo. Nahraďte papierové doklady elektronickou fotkou, ušetríte tak priemerne 1000 strán papiera na jednej firme, vďaka čomu spoločne zachránime niekoľko stromov každý rok. Nejazdime zbytočne preberať doklady, nemíňajme tonery a ušetríme aj pri zbytočnej distribúcii ostatných vecí, znížime tak emisie CO2 a zabezpečíme si tak aj čistý vzduch a znesiteľnú klímu. Aj vy ako účtovníčka môžete používaním Asistentky.online prispieť.

Čo ponúka Asistentka.online?

Vedenie a spracovanie účtovníctva

Klientovi stačí mobil

Klient vytvorí prepojenie s vašou účtovnou firmou vo svojom Messengeri. Potom už len fotí doklady mobilom, alebo prikladá pdf, či iné súbory z mailu a odosiela zabezpečeným spôsobom cez Messenger.

     

    Mzdové účtovníctvo a personalistika

    Aplikácia pre účtovníčku

    Vy ako účtovná firma sa prihlásite do internetovej aplikácie Asistentka.online, v ktorej si prepínate svoje firmy. V každej firme uvidíte nahraté doklady od klienta:

    • Došlé faktúry,
    • Došlé faktúry zahraničné,
    • Odoslané faktúry,
    • Odoslané faktúry zahraničné,
    • Interné doklady,
    • Pokladničné doklady prijaté,
    • Pokladničné doklady vystavené,
    • Bankové výpisy.

    Zotriedenie dokladov

    Zvolíte mesiac, z ktorého chcete doklady zobraziť a postupne prechádzate jednotlivými dokladmi, pri ktorých vidíte názov partnera, externé číslo dokladu a dátum vystavenia. Samozrejmosťou je náhľad dokladu, aby ste mohli vyčítať ďalšie údaje potrebné pre zaúčtovanie. Funkčnosť automatického roztriedenia dokladov a vyťaženia údajov je dočasne nedostupná.

    Účtovanie

    V druhej polovici obrazovky alebo ideálne na samostatnom monitore či tablete si otvoríte svoj účtovný program a účtujete.

    Ľahká evidencia

    Ak doklad zaúčtujete, v Asistentke.online iba kliknutím označíte doklad za zaúčtovaný a pokračujete ďalším. Ku každému dokladu si viete vložiť aj poznámku a kedykoľvek sa k nemu vrátiť.

    Chybné doklady

    Asistentka.online sa postará, aby bol každý doklad čitateľný a vystavený na správnu firmu. Doklad klientovi vráti a požiada ho nápravu. A vy máte o všetkom prehľad, pretože uvidíte, že doklad je v stave Vrátený alebo Zamietnutý. Táto funkčnosť je dočasne nedostupná.

    O službe Asistentka.online

    Ďalší rozvoj

    Služba Asistentka.online bude postupne rozširovaná o ďalšiu funkčnosť:

    • triedenie dokladov podľa druhu,
    • úplné vyťažovanie dát z dokladov (faktúry a bločky),
    • vyhľadávanie a podrobnejšia evidencia zaslaných dokumentov,
    • prepojenie/import dát a dokumentov do účtovných softvérov (v prvom rade OMEGA a ALFA plus),
    • prepojenie s aplikáciou na vystavovanie faktúr pre klienta (iKROS)
    • a ďalšie podľa potrieb používateľov.

    Lunna

    Služba Asistentka.online na prenos dokladov využíva novú službu Lunna – osobná účtovníčka od partnerskej firmy Kiuub.

    Jedná sa o inovatívny koncept vedenia účtovníctva, v ktorom bude obojsmerná komunikácia medzi klientom aj účtovníčkou. S 24 h dostupnosťou a automatizovaným vybavením chatbotom.

    Klient tak bude mať svoju účtovníčku ako priateľa v Messengeri. Dostane odpovede rýchlo a vo forme, ktorú preferuje.

    Pre účtovníčky

    Účtovníčka sa odbremení od rutiny s urgovaním dokladov a administratívou, aby sa mohla venovať tomu, čo ju najviac baví – účtovaniu.

    Klient sa prostredníctvom Lunny môže spojiť so svojou účtovníčkou alebo si nechať svoje účtovníctvo spracovávať Lunnou, do ktorej budú zapojené účtovníčky, ktoré majú voľné kapacity na účtovanie.

    Podmienky

    Služba Asistentka.online je poskytovaná bezplatne pre všetkých záujemcov. 

    Spoločnosť KROS je odborným partnerom projektu Lunna.

    Cenník

    Používanie služby Asistentka.online je až do odvolania bezplatné.
    Podrobný cenník bude zverejnený niekoľko týždňov pred začiatkom účinnosti. Niektoré funkcie však zostanú bezplatné aj naďalej. Zákazníci programov OMEGA a ALFA plus od spoločnosti KROS budú mať zvýhodnené podmienky.

    Vyskúšajte Asistentku.online

    Používanie služby je jednoduché pre účtovníčku aj jej klientov.

    Účtovníčka

    1. Navštívte stránku Asistentka.online
    2. Zaregistrujte sa – zadajte vašu emailovú adresu, heslo (aspoň 8 znakov) a meno s priezviskom. Potom potvrďte dole klikom na „REGISTROVAŤ SA>“.
    3. Obratom obdržíte email, v ktorom potvrdíte zriadenie konta.
    4. Teraz sa už môžete prihlásiť na stránke Asistentka.online, zvoľte „Prihlásenie“ a zadajte vašu emailovú adresu, heslo a potvrďte dole klikom na „PRIHLÁSIŤ>”.

    Postup na stiahnutie

    Dohoda s klientom

    1. Dohodnite sa so svojimi klientmi, že vám všetky doklady budú zasielať touto novou elektronickou formou.
    2. Môžete použiť tento vzorový email (súbor na stiahnutie).
    3. Požiadajte ich, aby si vo svojom Messengeri pridali kontakt: Lunna – tvoja asistentka.

    Klient

    1. Klient vytvorí prepojenie s Vami a to tak, že v Messengeri v chate, klikne na „Spojiť s účtovníčkou“.
    2. Zadá vašu emailovú adresu (rovnakú, akú ste zadali vy pri registrácii) a potom názov svojej firmy (pod týmto názvom ju vy uvidíte v Asistentka.online).
    3. A teraz už môže klient odosielať doklady cez Messenger (priamo fotiť v Messengeri alebo zdieľať súbory cez Messenger) a vy ich nájdete v aplikácii Asistentka.online pripravené na účtovanie.

    Video návod

    Postup na stiahnutie pre Prepojenie

    Postup na stiahnutie pre Odosielanie dokladov

     

    Otázky a odpovede

    Nájdite rýchlo odpoveď na svoju otázku.

    Všeobecné

    • Je to bezpečné?
      Áno, pretože celá komunikácia a odovzdávanie dokladov prebieha zabezpečeným spôsobom a riadi sa bezpečnostnými podmienkami Facebooku a spĺňa tiež náležitosti GDPR.
    • Kde sú uložené dáta?
      Dáta sú uložené bezpečne, vyhovujú nariadeniam GDPR a fyzicky sa nachádzajú na serveroch v SR, rovnako, ako iné naše služby.
    • Koľko budem platiť po skončení bezplatného obdobia?
      Podrobný cenník bude zverejnený niekoľko týždňov pred začiatkom účinnosti. Niektoré funkcie však zostanú bezplatné aj naďalej. Zákazníci programov OMEGA a ALFA plus od spoločnosti KROS budú mať zvýhodnené podmienky.
    • Musím si niečo inštalovať?
      Nie, na používanie aplikácie Asistentka.online postačuje internetový prehliadať. Klient, ktorý odosiela doklady, potrebuje mať vo svojom mobile nainštalovanú aplikáciu Messenger alebo ak pristupuje z počítača, postačuje mu internetový prehliadač, kde si otvorí stránku Messengera. Na využívanie služieb Messengera je potrebné mať vytvorený účet na Facebooku.
    • Kto je tvorcom aplikácie?
      Za aplikáciou Asistentka.online je spoločnosť KROS a.s. – líder na trhu ekonomických a stavebných softvérov na Slovensku.

       

    Účtovná firma 

    • Môžu do aplikácie pristupovať viaceré účtovníčky z účtovnej firmy?
      Môžu, každá so svojou emailovou adresou, na ktorú majú prepojené zákazníkov. Prihlasovanie s jednou prihlasovacou adresou viacerými účtovníčkami súčasne neodporúčame. V budúcnosti plánujeme vylepšiť spôsob prihlasovania.
    • Kto mi poradí k aplikácii Asistentka.online?
      V prípade otázok kontaktujte HOTLINE programu OMEGA alebo ALFA plus.
    • Ako je to prepojené s účtovným programom?
      Aktuálne Asistentka.online nie je prepojená so žiadnym účtovným programom. V budúcnosti ju plánujeme prepojiť s programami OMEGA – podvojné účtovníctvo a ALFA plus – jednoduché účtovníctvo od spoločnosti KROS a.s. Prenos údajov a súborov s dokladmi tak bude komfortný.
    • Ako si to môžem vyskúšať?
      Vytvorte si ako účtovníčka prístup do aplikácie Asistentka.online. Po prihlásení máte k dispozícii demo firmu alebo si môžete vytvoriť novú firmu  (postup na stiahnutie).
    • Koľko firiem môžem spracovávať?
      Počet firiem/klientov je neobmedzený, môžete sa pri účtovaní medzi nimi ľahko prepínať bez potreby odhlasovania a opätovného prihlasovania. 
    • Ako rýchlo uvidím doklady od klienta?
      Doklady po odoslaní klientom vidí jeho účtovníčka v aplikácii ihneď a budú v stave “Nespracovaný”. Účtovníčka môže hneď účtovať, príp. si môže ručne vyplniť údaje o doklade, a určiť druh dokladu, aby ich mala v aplikácii úplné.
    • Môžem účtovať bez fyzických dokladov?
      Účtovať bez fyzických dokladov legislatíva nezakazuje, zatiaľ však pri prípadnej kontrole je potrebné predložiť originálne doklady. Preto je dobré s klientom dohodnúť jednoduchý spôsob uchovávania dokladov, napr. že po odfotení dokladov a odoslaní cez Asistentku.online si ich sám odloží do obálky/euroobalu. Ak má dokladov viac, tak pre každý mesiac použije samostatnú obálku. Účtovníčka nemusí priebežne tlačiť predkontačné lístky, spájať ich s fyzickými dokladmi a po skončení mesiaca aj všetky zostavy. Stačí, ak si ich uloží do pdf a ideálne po skončení roka sumárne odovzdá klientovi. Pre ohlásenú kontrolu potom požadované druhy dokladov a zostáv následne pripraví. Kontrole niekedy už tiež postačuje vidieť elektronické doklady, čiže nie vždy je nutné všetko vytlačiť. Takýmto postupom ušetrí účtovníčka desiatky hodín u každého klienta ročne, pričom kontroly nie sú také časté a príprava na ne, by mala trvať určite menej, ako spomínaná úspora. A okrem toho takto ušetríme aj množstvo stromov. 🙂

    Klient 

    • Viem pri posielaní dokladu vložiť poznámku?
      Túto funkčnosť plánujeme v prípade záujmu dopracovať v blízkej dobe, aby klient mohol doplniť k dokladu napríklad informáciu, čoho sa týka alebo na akú zákazku má byť zaúčtovaný.
    • Môžem poslať viac dokladov naraz?
      Každý doklad musí byť v samostatnom súbore (jeden doklad=jedna fotka). Pri odosielaní cez Messenger však môžete vybrať aj viac fotiek naraz, takto je to ok a najrýchlejšie.
    • Čo potrebujem na používanie?
      Postačí mobilný telefón s nainštalovanou aplikáciou Messenger (stiahnutie z Google Store alebo  Apple Store) alebo sa dá použiť počítač a otvoriť si stránku messenger.comNa prihlásenie do Messengera je potrebné mať konto na Facebooku (je to bezplatné). Postup na vytvorenie prepojenia s účtovníčkou. Postup na odosielanie dokladov

    KROS
    Copy link