- Je váš koniec marca každoročne v znamení stresu z daňového priznania?
- Trápite sa zháňaním faktúr a podkladov na poslednú chvíľu?
- Zavalíte svoju účtovníčku igelitkou plnou bločkov a dokladov?
Nemusí to tak byť! Daňové priznanie je možné podať bez stresu a s dostatočným časovým predstihom. Neveríte?
Prinášame vám tipy, ako si podklady pre podanie daňového priznania pripraviť lepšie, aby ste budúci rok mali s prípravou daňových priznaní čo najmenej starostí. Stačí naozaj málo, aby ste budúci rok už nezažili žiadnu Dobu stresovú!
1) Poriadok vo vystavených faktúrach je základ!
Čo musíte urobiť?
Rozlúčte sa s faktúrami v igelitke alebo krabici!
Dajte zbohom tej kope papierov, ktorú máte v zásuvke!
Rozhodnite sa, že v tomto roku budete svoje faktúry spravovať lepšie a budete v nich mať poriadok. Ako na to?

iKROS je bezplatná fakturácia pre každého, vďaka ktorej:
- máte všetky faktúry na jednom mieste a je v nich poriadok
- sú faktúry prístupné kdekoľvek vo vašom mobile a tablete
- doklady nezaberajú miesto na stole nemôžete ich stratiť alebo zabudnúť
- pohodlne vystavíte faktúry, cenové ponuky a ďalšie doklady
- sú všetky dáta 100% zabezpečené a každý deň zálohované.
Vytváranie faktúr v iKROSE je rýchlejšie ako v Exceli alebo Worde. Partnera na faktúru vložíte jedným klikom z aktuálnej databázy slovenských firiem, takže všetky jeho identifikačné údaje budú správne. Faktúru v iKROSE vytvoríte naozaj behom chvíľky.
Vo faktúrach budete mať poriadok a rýchlo v nich nájdete tú, ktorú hľadáte. Jedným klikom ju pošlete e-mailom alebo vytlačíte.
Určite oceníte aj ďalšie výhody, ktoré bezplatná fakturácia v iKROSE ponúka:
- faktúry sú vždy legislatívne správne
- ovládanie iKROSU zvládne každý
- všetky údaje a doklady sú 100 %-ne zabezpečené
- nikdy neprídete o rozpracovanú prácu, ukladá sa automaticky.
Chcete si teraz vyskúšať, ako jednoducho vytvoríte svoju prvú faktúru?
2) Poriadok v účtovníctve

Ako podnikateľ alebo živnostník máte tieto možnosti, ako si svoje faktúry ďalej spracovať:
- zaúčtujete si ich sami
- zamestnáte si vlastného účtovníka
- využijete služby externého účtovníka.
Prvú možnosť, teda účtovať si faktúry sami, odporúčame iba vtedy, ak účtovníctvu naozaj rozumiete a máte na to čas. Vedenie účtovníctva si totiž vyžaduje sledovanie legislatívnych zmien a to stojí, priznajme si, kopu času.
Preto je vhodnejšie účtovníctvo zveriť do rúk a klávesnice človeka, ktorý v tom vie chodiť. A aj tu pomôže iKROS. Ak váš účtovník účtuje v programoch ALFA plus alebo OMEGA a využíva službu iKONEKT, stiahne si všetky vaše faktúry do programu jedným klikom a môže s nimi okamžite pracovať. Vy máte online prehľad o tom, ktoré faktúry sú už uhradené a vidíte v mobile všetky dôležité prehľady o vašej firme. Nemusíte účtovníkovi volať kvôli každej faktúre, všetko máte pod kontrolou.
Treťou možnosťou je využiť služby externého účtovníka. To je asi ideálna voľba pre začínajúcich a malých podnikateľov alebo živnostníkov. Externý účtovník alebo účtovná firma pre vás nepredstavuje toľko nákladov a pritom odvedie prácu, ktorú potrebujete.
Aj v tomto prípade odporúčame, ak si nájdete účtovníka, ktorý účtuje v programoch ALFA plus a OMEGA a môžete tak využívať všetky výhody, ktoré vám ponúka služba iKONEKT prepojenie účtovníctva s iKROSom. Komunikácia s účtovníkom bude rýchla, bezproblémová a pohodlná pre obe strany.
Daňové priznanie budúci rok bez stresu!
Tak si to zhrňme. Aby ste mali budúci rok s daňovým priznaním čo najmenej starostí a stresu, stačí urobiť 2 veci:
1) Poriadok vo faktúrach – vyriešite, ak začnete fakturovať zadarmo v iKROSE.
2) Nájdite si účtovníčku, ktorá používa programy KROS a službu iKONEKT prepojenie účtovníctva s iKROSOM. Ušetrí vám to ročne desiatky telefonátov a návštev účtovníčky.
Budúci rok v marci vaša účtovníčka z faktúr v iKROSE jednoducho a rýchlo pripraví podklady pre vaše daňového priznanie. A vy ho môžete odovzdať včas a bez zbytočného stresu.
A podnikať bez stresu je predsa fajn, nie?