KROS FakturáciaFAQ Časté otázky pre produkt KROS Fakturácia Čo chcete vyhľadať?: x Všeobecné b Vlastník v aplikácii KROS Fakturácia b Vystavenie dobropisu b Nefunguje Vám prepojenie s bankou? b Ako si obnoviť platnosť balíka? b Vystavte faktúru do minúty b Tuzemské samozdanenie – zápis faktúry do ALFY plus b Odmeňovanie obchodníkov podľa objemu fakturácie b Faktúra v prílohe e-mailu ako PDF súbor b Vystavenie faktúry v systéme One Stop Shop b Ako sa prihlasovať do KROS Fakturácie po prevode z iKROSu b Kde si pozriete aký balík máte pre firmu zakúpený b Odoslané faktúry s prenosom daňovej povinnosti b Príznaky dokladu – prehľadné informácie o faktúrach b Prehľad o vývoji fakturácie Vašej firmy b Prístupové práva pre jednotlivé role v KROS Sklade b Ďalší používatelia KROS Skladu s rôznymi oprávneniami b Obnovte si platnosť prepojenia s bankovým účtom b Odosielanie dokladov z vlastného mailového konta (SMTP) b Ako postupovať ak sa nespustí aplikácia KROS Fakturácia b Ako povoliť SMTP pre Gmail b Neplatiteľ DPH registrovaný podľa §7, 7a b Ako vystaviť faktúru k prijatej platbe a konečnú vyúčtovaciu faktúru? b Presúvanie položiek v doklade b Zlepšite ešte viac komunikáciu s klientom b Ďalší používatelia s rôznymi oprávneniami b Ďalší používatelia a prístupové práva b Ako si zobraziť históriu faktúr b Uložte si vlastné texty aj v cudzom jazyku b Vyberte si vzhľad faktúr pri tlači b Ako si objednať vyšší balík? b Stiahnutie aplikácie do mobilu b Ako si pridať logo a pečiatku? b Dá sa firma z KROS Fakturácie vymazať? Load More