Dobrý deň minulý týžýdeň 18.7.32013 som si uhradila balík podpory (nie cez Zonu pre klienta, pretože ste tam mali preddefinovný špec.symbol 0, a banka to neakceptovala a nepustila ma týmto spôsobom urobiť úhradu- VUB), tak som to uhradila normálne cez IB, avšak do dnešného dňa, sa mi balík podpory nedá stiahnuť, asi nemáte spárovanú faktúru s úhradou. Mohli by ste mi dať vedieť, kedy to asi bude?
Boris BR, pridaná odpoveď 14. novembra 2020
1 odpoveď
Vážená pani Škorová,
vzhľadom na to, že ste neuviedli kontaktné údaje Vašej firmy (VS preddavkovej faktúry alebo IČO) neviem identifikovať Vašu platbu a odpovedať na Vašu otázku. Kontaktujte nás prosím telefonicky na podporu k programu Olymp na telefónne číslo 041/7071041.
Boris BR, pridaná odpoveď 14. novembra 2020