Dobrý deň,
pri zaslaní výkazu za mesiac november 2014 vo verzii 14,82 bol výkaz najprv prijatý a potom odmietnutý zdravotnou poisťovňou – dôvod: Chyba pri zaevidovaní sprievodného listu. Databázová chyba pre “Sprievodný list (ID= ” 0″)”. Čo s tým?
1 odpoveď
Vážená pani Bucková,
odporúčame Vám v programe Olymp cez Organizácia – Bankové účty – Zdravotné poisťovne vstúpiť do príslušnej zdravotnej poisťovne a skontrolovať údaje Platiteľa poistného. Tu má byť uvedené 10miestne číslo – štandardne IČO+00. Následne si export vytvorte nanovo. V prípade, že Vám uvedené nepomôže, je potrebné kontaktovať príslušnú zdravotnú poisťovňu, informovať sa na uvedenú chybu a následne nás kontaktujte telefonicky na číslo 041/707 10 41 alebo mailom na olymp@kros.sk s priloženým exportom a chybou.