Menu

26. 5. – 2. 6. 2020

stage pre účtovníkov

online festival vzdelávania

Day(s)

:

Hour(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Stage pre
účtovníkov

Stage pre
podnikateľov

Stage plný
inovácií

Stage pre
stavbárov

Stage pre
mzdárov

Zóna 1 na 1
Online konzultácie

Poslanie účtovníka už dávno nie je len o účtovaní. Je  o neustálom vzdelávaní, študovaní zákonov, hľadaní správnych odpovedí. V neposlednom rade aj o poznaní nových technológií, keďže z účtovníkov sa nám stávajú IT odborníci.  

Presne takýto koktejl sme pre vás namixovali. Pozrieme sa na paragrafy a najnovšie zmeny v zákonoch, ale aj na praktické funkcie programov, ktoré vám uľahčia prácu. Budeme diskutovať o ekonomických dôsledkoch pandémie na slovenský trh a inováciach určených nielen pre účtovníkov. A nazrieme aj do budúcnosti účtovníctva. 

Program: Účtovný stage

09:00 – 09:45

Ako na evidenciu DPH v ALFE plus?
Lenka Beniačová, konzultantka programu ALFA plus

Platiteľ DPH pri účtovaní posudzuje všetky doklady aj z pohľadu DPH. Ako rozpoznať, ktorý doklad vstupuje aj do daňového priznania či kontrolného výkazu? Pozrieme sa, ako z pohľadu DPH posudzovať pohľadávky a záväzky, tržby z eKasy či výdavky osobnej potreby. Ukážeme si jednoduchú kontrolu evidencie DPH a ako vytvoriť daňové priznanie či export na Finančnú správu.

10:00 – 10:45

Zásoby živnostníka – čo o nich (ne)viete?
Erika Dingová, konzultantka programu ALFA plus

Zásoby nie sú „len” stĺpcom v peňažnom denníku. Sú majetkom firmy, o ktorý sa treba starať. Preto je dôležité o nich správne účtovať a mať prehľad o ich aktuálnom stave. Povieme vám, ako na inventúru či účtovanie zásob v jednoduchom účtovníctve, alebo ako registrácia DPH alebo jej zrušenie ovplyvní stav zásob.

11:00 – 11:45

DPH – tovar do EÚ pod lupou
Miroslava Horňáková, legislatívna analytička

Predávate tovar do štátov EÚ? Dozviete sa, kedy vzniká daňová povinnosť, ako správne vystaviť faktúru a kde vykázať tieto dodávky. Prejdeme si aj aktuálne informácie, ako obdobie pandémie ovplyvnilo daňové povinnosti v oblasti DPH.

12:00 – 12:45

Udržte svoj biznis v zisku a nechajte svoj e-shop a firmu rásť
Milan Seliak, konzultant programu ONIX

Udržať zákazku v zisku je možné len s efektívnym riadením firemných procesov v oblasti predaja, nákupu aj komunikácie. Na to, aby tých zákaziek bolo čo najviac, je v tejto dobe nevyhnutný online predaj. My vám predstavíme riešenie, ako to všetko zvládnuť jediným nástrojom a mať tak svoje podnikanie pod kontrolou.

13:00 – 13:45

Budúcnosť je web: Fakturácia dostupná vždy a všade
Martin Mrmus, obchodník ekonomických programov

Svet podnikania sa mení. Éra desktopových softvérov, ako ich poznáme, sa pomaly končí. Za inštalácie programov do počítačov sa platí časom. A ten je vzácny. Šetrime ho spolu. Máme pre vás novú online aplikáciu určenú (zatiaľ) na fakturáciu. Celú na webe. Povieme vám, čo všetko teraz dokáže, čo všetko bude vedieť onedlho a aké smelé plány s ňou máme. Poďme meniť svet podnikania spolu.

14:00 – 14:45

Využite OMEGU naplno v sklade a fakturácii
Mária Turská, konzultantka programu OMEGA

Chcete poznať tajomstvo efektívnej práce v OMEGE? Pripravili sme pre vás pár tipov, ako hromadne zapísať faktúry do účtovníctva, nastaviť automatické dopĺňanie textov do faktúr či ako rýchlo odhaliť neplatičov už pri vytváraní dokladu. V sklade ušetríte čas hromadným pridaním zliav a nových cien, či automatickým vyhľadaním duplicít. A ostane čas aj na kávu. Môžete si ju dopriať rovno pri sledovaní školenia.

15:00 – 15:45

Využite OMEGU naplno v účtovníctve
Martina Ďurčová, konzultantka programu OMEGA

Účtovníci vedia, že čas sú peniaze. Nestrácajte ho viac hľadaním údajov v programe. Ukážeme si, ako si pomôžete rýchlymi funkciami OMEGY, aby ste získali potrebné údaje na pár klikov. Hromadná zmena účtovania, práca s označenými dokladmi, úhrada viacerých dokladov naraz, či filtrovanie v saldokonte – to je malá ukážka toho, čo vás čaká. Ukážeme si tiež, ako si v OMEGE jednoducho zistíte čistý obrat pre možnosť odkladu platenia odvodov.

16:00 – 16:45

Čo používateľ nevidí – ako pracujú naše programy zvnútra?
Richard Uhrina, konzultant technickej podpory

Beriete si prácu domov a lámete si hlavu, ako vyriešiť online prístup k vašim dátam? Chcete mať prehľad o stave firmy kedykoľvek a kdekoľvek na svete? Naši chlapci zo servisnej podpory vás prevedú technickými možnosťami práce v programoch OMEGA, OLYMP a ALFA plus. Rečou smrteľníkov vysvetlia rozdiely medzi rôznymi typmi databáz, či aké sú možnosti práce v cloude.

13:00 – 13:45

Aktuálne legislatívne zmeny s daňovou poradkyňou
Katarína Synáková, daňová poradkyňa

Pandémia so sebou priniesla aj množstvo legislatívnych zmien, vysokú sledovanosť tlačoviek a veľa otázok. Strácate sa v mori informácií? Ponúkame vám výber najvýznamnejších účtovných a daňových opatrení. Zorientujeme sa v prijatých úpravách a spoločne prediskutujeme tie najaktuálnejšie.

14:00 – 14:45

Diskusia: Online riešenia od KROSU. Otvorila pandémia dvere novým technológiám?
Marek Polic, garant ekonomických programov

Uplynulé týždne prevetrali zaužívané procesy firiem a zmenili pohľad na potreby podnikateľov. Do popredia sa čoraz viac natíska využitie online riešení. U nás ich máme hneď niekoľko. Otvorila pandémia dvere novým technológiám? Sú slovenskí podnikatelia odvážnejší v skúšaní nových vecí? Stratili sa predsudky a obavy o bezpečnosť? Aj o týchto témach budeme diskutovať s Marekom Policom, garantom ekonomických programov v KROSE.

15:00 – 15:45

Zásoby živnostníka – čo o nich (ne)viete?
Erika Dingová, konzultantka programu ALFA plus

Zásoby nie sú „len” stĺpcom v peňažnom denníku. Sú majetkom firmy, o ktorý sa treba starať. Preto je dôležité o nich správne účtovať a mať prehľad o ich aktuálnom stave. Povieme vám, ako na inventúru či účtovanie zásob v jednoduchom účtovníctve, alebo ako registrácia DPH alebo jej zrušenie ovplyvní stav zásob.

16:00 – 16:45

Top témy, ktoré zaujímajú používateľov ALFY plus
Lenka Beniačová, konzultantka programu ALFA plus

Kto sa veľa pýta, veľa sa dozvie. Spoznajte odpovede na najčastejšie otázky z našich konzultácií, teraz v krátkom súhrne. Navyše s praktickou ukážkou priamo v programe. Platba kartou, odpisovanie a vyradenie majetku, účtovanie odvodov či tuzemský prenos daňovej povinnosti – toto sú top témy, ktoré zaujímajú našich používateľov najviac. Pridajte sa k nám a pozrite si, ako na to.

09:00 – 09:45

Udržte svoj biznis v zisku a nechajte svoj e-shop a firmu rásť
Milan Seliak, konzultant programu ONIX

Udržať zákazku v zisku je možné len s efektívnym riadením firemných procesov v oblasti predaja, nákupu aj komunikácie. Na to, aby tých zákaziek bolo čo najviac, je v tejto dobe nevyhnutný online predaj. My vám predstavíme riešenie, ako to všetko zvládnuť jediným nástrojom a mať tak svoje podnikanie pod kontrolou.

10:00 – 10:45

Diskusia: Ako ustáť pandémiu?
Marek Polic, garant ekonomických programov

Firmu neochránite len dezinfikovaním rúk a home officom. O tom, ako hľadať príležitosti aj v čase ekonomickej recesie, ako ťažiť z nazbieraných skúseností, či ako overiť potenciál nových produktov a služieb budeme diskutovať s prestížnym hosťom Slavom Tuleyom. Stojí za mnohými novými službami a inováciami v energetike, realitnom a automobilovom priemysle. Spravte si dobrú kávu a čerpajte inšpiráciu od tých najlepších.

12:00 – 12:45

Budúcnosť je web: Fakturácia dostupná vždy a všade
Martin Mrmus, obchodník ekonomických programov

Svet podnikania sa mení. Éra desktopových softvérov, ako ich poznáme, sa pomaly končí. Za inštalácie programov do počítačov sa platí časom. A ten je vzácny. Šetrime ho spolu. Máme pre vás novú online aplikáciu určenú (zatiaľ) na fakturáciu. Celú na webe. Povieme vám, čo všetko teraz dokáže, čo všetko bude vedieť onedlho a aké smelé plány s ňou máme. Poďme meniť svet podnikania spolu.

13:00 – 13:45

Virtuálna asistentka na zber dokladov od klienta
Miloš Kašuba, garant účtovných služieb

Hlásime červenú pre posielanie papierových dokumentov v krabiciach od topánok. Nechajte preberanie aj triedenie dokladov na našu novú aplikáciu Asistentka.online. Chybné doklady asistentka vráti, ostatné vám zoradí podľa druhu a dátumu. Vy tak môžete účtovať bezpečne a pohodlne – aj z domu či z chaty. Vyhnete sa osobným stretnutiam, čo sa v týchto časoch môže hodiť.

14:00 – 14:45

OMEGA plná inovácií
Ivana Jandzíková, konzultantka programu OMEGA

Začali sme žiť vo svete online a podnikatelia aj účtovníci hľadajú nové možnosti, ako pracovať z domu. Viete, že s OMEGOU môžete pracovať aj v cloude? Faktúry môžete vystavovať kdekoľvek cez iKROS a účtovníčka si ich vie stiahnuť priamo do OMEGY? Vyskúšali ste už ELIS – pomocníčku, ktorá vám automaticky spracuje vaše doklady? Pridajte sa k nám a spoznajte ich. Ukážeme vám aj novinku v pripravovanej letnej verzii – funkciu hromadného rozúčtovania dokladov.

11:00 – 11:45

Pracovný pohovor – pálenie alebo budovanie mostov?
Monika Schestágová, personálna manažérka

Najlepšou investíciou firmy sú motivovaní zamestnanci. Ako ich však dostať do firmy? Podelíme sa s vami o naše osvedčené tipy pre hľadanie a výber nových kolegov. Povieme si, na čo si dávať pozor, ak ste recruiter, alebo ak ste uchádzač a či môže aj odmietnutý kandidát dávať na firmu pozitívne referencie. A veľa ďalšieho z našej praxe.

13:00 – 13:45

Špecifické prípady účtovania DPH
Dana Hrošová, konzultantka programu OMEGA

Trápite sa každý mesiac s DPH-čkou? Nenecháme vás v tom samých. Pomôžeme vám a vysvetlíme rôzne špecifické prípady, s ktorými sa stretávate pri účtovaní DPH. Odpočet DPH v inom období, doklady bez nároku na odpočet či rýchle vyfiltrovanie dokladov v oddieli B3 hravo zvládnete. A rozlúskneme aj to, ako sa pozerať na dobropis a opravný doklad.

14:00 – 14:45

DPH – tovar do EÚ pod lupou
Miroslava Horňáková, legislatívna analytička

Predávate tovar do štátov EÚ? Dozviete sa, kedy vzniká daňová povinnosť, ako správne vystaviť faktúru a kde vykázať tieto dodávky. Prejdeme si aj aktuálne informácie, ako obdobie pandémie ovplyvnilo daňové povinnosti v oblasti DPH.

15:00 – 15:45

Využite OMEGU naplno v sklade a fakturácii
Mária Turská, konzultantka programu OMEGA

Chcete poznať tajomstvo efektívnej práce v OMEGE? Pripravili sme pre vás pár tipov, ako hromadne zapísať faktúry do účtovníctva, nastaviť automatické dopĺňanie textov do fakúr či ako rýchlo odhaliť neplatičov už pri vytváraní dokladu. V sklade ušetríte čas hromadným pridaním zliav a nových cien, či automatickým vyhľadaním duplicít. A ostane čas aj na kávu. Môžte si ju dopriať rovno pri sledovaní školenia.

16:00 – 16:45

Budúcnosť je web: Fakturácia dostupná vždy a všade
Martin Mrmus, obchodník ekonomických programov

Svet podnikania sa mení. Éra desktopových softvérov, ako ich poznáme, sa pomaly končí. Za inštalácie programov do počítačov sa platí časom. A ten je vzácny. Šetrime ho spolu. Máme pre vás novú online aplikáciu určenú (zatiaľ) na fakturáciu. Celú na webe. Povieme vám, čo všetko teraz dokáže, čo všetko bude vedieť onedlho a aké smelé plány s ňou máme. Poďme meniť svet podnikania spolu.

09:00 – 09:45

Využite OMEGU naplno v účtovníctve
Martina Ďurčová, konzultantka programu OMEGA

Účtovníci vedia, že čas sú peniaze. Nestrácajte ho viac hľadaním údajov v programe. Ukážeme si, ako si pomôžete rýchlymi funkciami OMEGY, aby ste získali potrebné údaje na pár klikov. Hromadná zmena účtovania, práca s označenými dokladmi, úhrada viacerých faktúr naraz či filtrovanie v saldokonte – to je malá ukážka toho, čo vás čaká.

10:00 – 10:45

Opravné položky k zásobám z pohľadu audítora
Iveta Demčáková, audítorka

Vstúpte s nami do tajomného sveta opravných položiek a spoznajte pohľad na ich tvorbu cez audítorskú optiku. Ak chcete vedieť viac o tom, kedy tvoriť opravné položky k zásobám, ako ich účtovať, dokladovať a ako uplatniť zásadu opatrnosti, tento webinár je pre vás to pravé orechové.

11:00 – 11:45

Majetok a opravné položky z pohľadu audítora
Iveta Demčáková, audítorka

V tomto webinári nazrieme pod pokrievku evidencii dlhodobého majetku. Pri opravných položkách však ešte zostaneme. O tom, ako evidovať jednotlivé pohyby majetku a ako účtovať o opravných položkách tvoreným k dlhodobému majetku, vám porozpráva viac audítorka Iveta Demčáková.

12:00 – 12:45

OMEGA plná inovácií
Ivana Jandzíková, konzultantka programu OMEGA

Začali sme žiť vo svete online a podnikatelia aj účtovníci hľadajú nové možnosti, ako pracovať z domu. Viete, že s OMEGOU môžete pracovať aj v cloude? Faktúry môžete vystavovať kdekoľvek cez iKROS a účtovníčka si ich vie stiahnuť priamo do OMEGY? Vyskúšali ste už ELIS – pomocníčku, ktorá vám automaticky spracuje vaše doklady? Pridajte sa k nám a spoznajte ich. Ukážeme vám aj novinku v pripravovanej letnej verzii  – funkciu hromadného rozúčtovania dokladov.

15:00 – 15:45

Virtuálna asistenka na zber dokladov od klienta
Miloš Kašuba, garant účtovných služieb

Hlásime červenú pre posielanie papierových dokumentov v krabiciach od topánok. Nechajte preberanie aj triedenie dokladov na našu novú aplikáciu Asistentka.online. Chybné doklady asistentka vráti, ostatné vám zoradí podľa druhu a dátumu. Vy tak môžete účtovať bezpečne a pohodlne – aj z domu či z chaty. Vyhnete sa osobným stretnutiam, čo sa v týchto časoch môže hodiť.

16:00 – 16:45

Udržte svoj biznis v zisku a nechajte svoj e-shop a firmu rásť
Milan Seliak, konzultant programu ONIX

Udržať zákazku v zisku je možné len s efektívnym riadením firemných procesov v oblasti predaja, nákupu aj komunikácie. Na to, aby tých zákaziek bolo čo najviac, je v tejto dobe nevyhnutný online predaj. My vám predstavíme riešenie, ako to všetko zvládnuť jediným nástrojom a mať tak svoje podnikanie pod kontrolou.

11:00 – 11:45

Top témy, ktoré zaujímajú používateľov ALFY plus
Lenka Beniačová, konzultantka programu ALFA plus

Kto sa veľa pýta, veľa sa dozvie. Spoznajte odpovede na najčastejšie otázky z našich konzultácií, teraz v krátkom súhrne. Navyše s praktickou ukážkou priamo v programe. Platba kartou, odpisovanie a vyradenie majetku, účtovanie odvodov či tuzemský prenos daňovej povinnosti – toto sú top témy, ktoré zaujímajú našich používateľov najviac. Pridajte sa k nám a pozrite si, ako na to.

12:00 – 12:45

Ako na evidenciu DPH v ALFE plus?
Lenka Beniačová, konzultantka programu ALFA plus

Platiteľ DPH pri účtovaní posudzuje všetky doklady aj z pohľadu DPH. Ako rozpoznať, ktorý doklad vstupuje aj do daňového priznania či kontrolného výkazu? Pozrieme sa, ako z pohľadu DPH posudzovať pohľadávky a záväzky, tržby z eKasy či výdavky osobnej potreby. Ukážeme si jednoduchú kontrolu evidenciu DPH a ako vytvoriť daňové priznanie či export na Finančnú správu.

13:00 – 13:45

Špecifické prípady účtovania DPH
Dana Hrošová, konzultantka programu OMEGA

Trápite sa každý mesiac s DPH-čkou? Nenecháme vás v tom samých. Pomôžeme vám a vysvetlíme rôzne špecifické prípady, s ktorými sa stretávate pri účtovaní DPH. Odpočet DPH v inom období, doklady bez nároku na odpočet či rýchle vyfiltrovanie dokladov v oddieli B3 hravo zvládnete. A rozlúskneme aj to, ako sa pozerať na dobropis a opravný doklad.

14:00 – 14:45

ELIS – efektívnejšie spracovanie faktúr v OMEGE
Eva Mičurová, konzultantka ekonomických programov

Aj účtovníctvo prechádza revolúciou. Buďte jej súčasťou. Inšpirujte sa, ako je možné odbremeniť účtovníkov od pravidelne sa opakujúcich, zdĺhavých úloh a ako zvýšiť kontrolu nad dokladmi. Čaká vás ELIS – nástroj, s ktorým spracujete svoje doklady oveľa rýchlejšie. Reč bude aj o umelej inteligencii a o tom, ako ju naši zákazníci využívajú v praxi.

Prihláste sa na festival

Stačí sa prihlásiť raz a môžete si užiť program, ktorý ponúka ktorýkoľvek stage.

Váš e-mail:

Meno a priezvisko:

Názov firmy:

Telefón:

Ste náš zákazník?

        

 

KROS a. s. spracúva Vaše osobné údaje za účelom vybavenia Vašej požiadavky a v rozsahu, ktorý je nevyhnutný pre riešenie požiadavky. Vaše údaje budú spracované v interných systémoch poučenými pracovníkmi po dobu platnosti požiadavky a nebudú ďalej poskytnuté žiadnym tretím osobám. Viac o ochrane osobných údajov.

KROS
Copy link