Plánovanie a riadenie v ONIXE
S podnikovým systémom ONIX môžete na papieriky zabudnúť. Prievan vám už žiadnu pripomienku neodfúkne. Prehľadne si naplánujete úlohy, obchodné stretnutia alebo aktivity súvisiace s fungovaním firmy. Na dôležité povinnosti vás včas upozorní.
Evidencia úloh
Činnosti naplánujete a pridáte jednotlivým zamestnancom i pracovným skupinám. Či už treba vyskladniť palety, upratať sklad alebo ísť so služobným autom na technickú kontrolu. Vy vyberiete, komu bude ONIX úlohy pripomínať, kým ich nesplní. Navyše formulár úloh rozšírite o vlastné polia a prispôsobíte ho podľa vašich predstáv.
Užitočné upozornenia
Obávate sa, že zabudnete odpovedať na cenovú ponuku či prijatú objednávku? Nedržte všetko v hlave. Systém ONIX automaticky vyhodnocuje stavy dokladov podľa vami definovaných pravidiel a na zmeny vás upozorní. Jednoducho nastavíte upozornenie na cenové ponuky s končiacou platnosťou, na ktoré nemáte odozvu od zákazníka. Včas ho kontaktujete a obchod je zachránený.
Pohodlný time management
Zadajte si do kalendára termín stretnutia so zákazníkom ihneď po prijatí objednávky. Naplánujte spoločnú poradu v čase, keď majú všetci pozvaní na to priestor. Zobrazte si v ONIXE kalendáre všetkých kolegov a skontrolujte, kedy majú plánovanú dovolenku, výjazd k zákazníkovi alebo či sú na plánované stretnutie k dispozícii. Skvelé je, že prostredie Microsoft Outlook pozná takmer každý a vy sa teda nemusíte učiť nič nové.
Údaje vždy v bezpečí
Máte viac zamestnancov a chcete im nastaviť zobrazovanie len niektorých informácií? Nastavte prístupové práva užívateľským skupinám alebo jednotlivcom. V ONIXE môžete každému používateľovi priradiť prístup iba ku konkrétnym evidenciám, analýzam alebo prehľadom. Zabezpečte, aby sa citlivé informácie nedostali do rúk nesprávnym zamestnancom.