Predstavujeme Digitálnu kanceláriu
Či už ide o súkromný alebo pracovný život, každý z nás ocení riešenia, ktoré nám ho uľahčia.
V novej aplikácii Digitálna kancelária budete mať všetko na jednom mieste. Spolu s automatickými funkciami ušetríte nie len priestor, ale najmä čas strávený pri spracovávaní dokladov.
Čo všetko získate v Digitálnej kancelárii?
Automatické spracovanie dokladov
Digitálny archív s legislatívnymi náležitosťami
Neobmedzený počet dokladov aj používateľov
Jednoduché prepojenie s účtovníctvom v OMEGE aj ALFE plus
Uvádzacia cena služby
36,90 €
Cena mesačne bez DPH na 1 firmu.
Každá ďalšia firma so zľavou 20 % z pôvodnej ceny.
Nové možnosti vďaka digitalizácii:
- zbavíte sa papierov a šanónov,
- výmena dokladov medzi vami a klientom bez telefonátov a osobných stretnutí,
- vy aj váš klient si pohodlne vyhľadáte, či vytlačíte doklady,
- prílohy budú automaticky súčasťou účtovného zápisu,
- všetky dáta máte bezpečne uložené,
- vďaka načítaniu QR kódu z bločkov získate 100 % údajov do účtovníctva,
- umelá inteligencia ELIS prečíta údaje a zároveň importuje faktúry s prílohou priamo do účtovníctva.
A to najlepšie na koniec:
- neobmedzíme vás počtom dokladov, veľkosťou dát ani počtom užívateľov.