Menu

Vyladené nové zostavy programov

Od 1. júla 2022 sa mení cenník programov a služieb ALFA plus, OMEGA a OLYMP



Podpora je to najcennejšie, čo doma máme. A radi sa o ňu podelíme. K programovým zostavám sme pridali služby Balíka podpory. Pri kúpe na 1 mesiac a 12 mesiacov sa cena nemení. Z ponuky Rozšírených služieb podpory si môžete flexibilne vyskladať to, čo potrebujete.

Pozrite si, ako vyzerajú nové zostavy programov a služieb od 1. júla 2022

Jednoduché účtovníctvo, faktúry a cestovné príkazy

Cenník

Mzdy, personalistika, výkazy a exporty pre inštitúcie

Cenník

Podvojné účtovníctvo, fakturácia a sklad

Cenník

Na čo sa najčastejšie pýtate

Čo sa mi od 1. 7. zmení? 

Od 1.7. dochádza k zmene služieb Balíka podpory pri zostavách programov ALFA plus, OMEGA, OLYMP.

V cene zostavy BASIC budú dostupné služby Balíka podpory KLASIK: Zaškolenie do programu, Aktualizácie, HOTLINE, Online prvá pomoc, Videonávody, Info KROS.

V cene zostavy BIZNIS/PROFI budú navyše dostupné služby Balíka podpory EXTRA: HOTLINE EXTRA, Technická podpora, Vzdialený prístup.

K svojej zostave si môžete dokúpiť aj Rozšírené služby podpory ako Členstvo v KROS Academy, VIP starostlivosť, Osobná konzultácia, Info KROS plus, KROS NEWS.

Zmení sa mi cena zostavy?  
Nie, cena zostáva rovnaká, menia sa iba služby Balíka podpory, ktoré sú v cene zostavy. 
Viem si dokúpiť služby podpory v priebehu platnosti?   

Áno, ak máte záujem o službu, ktorú doteraz nemáte zakúpenú alebo v cene zostavy, môžete si ju kedykoľvek dokúpiť. V cenníku ich nájdete v časti Rozšírené služby podpory.

Dokedy môžem služby podpory využívať? 
Od zakúpenia do konca platnosti licencie programu. 
Čo ak nejakú rozšírenú službu podpory už naďalej nechcem využívať?  

Ak službu z ponuky Rozšírených služieb podpory už neplánujete využívať, pri ďalšej obnove si ju už nezakúpite. Vybrať si môžete len to, čo potrebujete.

Mám zakúpenú zostavu na 1 mesiac, kedy si môžem dokúpiť služby z časti Rozšírené služby podpory?

Vzhľadom na povahu a obsah služieb z ponuky Rozšírené služby podpory, je možné si ich dokúpiť len pri kúpe na 12 mesiacov.

Pri kúpe programu som dostal k zostave programu Balík podpory ŠTANDARD na 1 rok, dostanem tieto služby aj po zmene cenníka?  
Všetko, čo ste dostali pri kúpe vám zostáva do konca platnosti licencie. Pre získanie viac informácii nás kontaktujte telefonicky a nastavíme vám služby, ktoré ste využívali. 
Za akých podmienok môžem využívať Balík podpory EXTRA?  
Ak máte zostavu BIZNIS alebo PROFI získavate všetky služby Balíka podpory EXTRA v cene zostavy. Ak máte zostavu BASIC môžete si služby Balíka podpory EXTRA dokúpiť.
Čo získam členstvom v KROS Academy? Je po skončení platnosti zakúpenej služby dostupný archív?  
Vďaka členstvu v KROS Academy získate neobmedzený prístup k e-bookom, webinárom, záznamov z webinárom, videoškoleniam a navyše zľavu 20% na konferencie a legislatívne školenia a webináre. Po skončení platnosti členstva v KROS Academy budete mať prístup k videoškoleniam a e-bookom ktoré ste čerpali počas platnosti členstva. 
Čo znamená Online osobná konzultácia? 
Vopred objednaná online konzultácia až 5-krát do roka, v trvaní 30 minút. 
Čo znamená VIP starostlivosť?
Bude vám pridelený osobný konzultant, ktorý s vami bude telefonicky riešiť vaše otázky. Nebudete musieť svoje požiadavky opakovane vysvetľovať a riešiť zakaždým s iným konzultantom na call centre. 
Čo získam so službou KROS NEWS?
Získate prístup k legislatívnemu online časopisu, archívu a podcastom. Časopis je možné si počas platnosti stiahnuť, uložiť či vytlačiť.  Archív je dostupný len počas platnosti služby. Po jej skončení už nebude možné sa dostať spätne k archívnym číslam. 
Čo získam so službou info KROS plus?  
Prístup k legislatívnymi správam a videosprávam priamo v programe spolu s archívom.  Všetky správy je možné si počas platnosti stiahnuť. Archív je dostupný len počas platnosti služby. Po jej skončení už nebude možné sa dostať spätne k archívnym správam.  

Chcete vedieť viac? Kontaktujte nás.

obchod@kros.sk

041/707 10 59

KROS
O nás
Blog
Kontakty