Hromadné odosielanie faktúr emailom

Chcete urýchliť doručovanie faktúr svojim zákazníkom, znížiť si náklady na poštovné a balné? Využite hromadné odosielanie faktúr emailom.

V programe OMEGA si môžete zasielanie dokladov zjednodušiť prednastavením predmetu mailu ale aj textu správy cez menu Firma – Nastavenie – Všeobecné nastavenia – záložka Emailová komunikácia.
Ak sú dodávatelia a odberatelia platiteľmi DPH, na účely uplatnenia odpočtu DPH sa vyžaduje, aby vierohodnosť pôvodu a neporušenosť obsahu elektronicky vyhotovenej faktúry bola zabezpečená elektronickým podpisom.
V menu Firma – Nastavenie – Všeobecné nastavenia – v záložke Emailová komunikácia je možné nastaviť Elektronický podpis. K dokladu odoslanom z fakturácie do emailu alebo uloženom do súboru vo formáte PDF bude potom pripojený aj elektronický podpis.
Ak zasielate viac faktúr alebo predfaktúr, môžete si svoju prácu zefektívniť funkciou Hromadné odoslanie označených faktúr mailom. Nachádza sa v menu Fakturácia – Odoslané faktúry – v záložke Hromadné zmeny.
Rovnakú funkciu program ponúka aj pre Odoslané preddavkové faktúry.
  • Pred samotným použitím funkcie Hromadné odoslanie označených faktúr mailom označíme faktúry, ktoré ideme odoslať.
  • Potvrdením funkcie sa zobrazí okno Tlač zostavy, kde si vyberieme Názov zostavy a zvolíme tlačidlo Pokračuj.
  • Zobrazí sa okno Hromadné odoslanie emailom aj so zoznamom odosielaných dokladov.
  • V stĺpci Email skontrolujeme, či sa všade nachádza emailová adresa.
  • Faktúry odošleme stlačením tlačidla Pošli.

undefined-1