Prístupové práva v programe OMEGA

Pre konkrétneho užívateľa vieme nastaviť prístup k jednotlivým evidenciám podľa toho, v ktorých môže pracovať. Slúži na to menu Firma – Užívatelia, prístupové práva. Na vybranom užívateľovi si môžeme nastaviť obmedzenie pre celý modul (napr. nemá prístup do EÚD, do skladu …) alebo pre konkrétny číselný rad (napr. nemá prístup do okruhu PD, OF …).

V moduloch následne vyberáme spôsob prístupu k údajom pre daného užívateľa, pričom používateľ môže mať:

  • Plný prístup – má prístup do všetkých evidencií, a to neobmedzene.
  • Iba na čítanie – má prístup iba na prezeranie údajov, nemôže robiť žiadne úpravy.
  • Zakázané – nevie do evidencie vstúpiť, takže ani nevidí údaje.
  • Podľa formulárov – prístup do vybraných evidencií, napr. Číselník partnerov, vieme nastaviť, či si ich môže užívateľ len pozerať alebo aj upravovať, mazať a pod.

Užívateľovi možno tiež zakázať napr. vytvorenie archívu databázy a zabrániť tak jej skopírovaniu, resp. odoslaniu napr. e-mailom. 

Prístup si môžete nastaviť v prípade, ak Vaša licencia obsahuje modul Prístupové práva, ktorým si jednoducho ochránite Vaše údaje.

 

undefined-1