Nechajte váš e-shop zarábať s ONIXOM
S eshopom to máte k svojim zákazníkom bližšie. Prepojte ho s podnikovým systémom ONIX a šetrite čas strávený prepisovaním objednávok a aktualizovaním produktov na webe.
Vždy aktuálny stav zásob
Dostupnosť na sklade nebude chýbať ani vo vašom e-shope. ONIX stavy automaticky aktualizuje. Navyše zohľadní aj vytvorené rezervácie na základe prijatých objednávok. Doprajte vašim zákazníkom vždy aktuálny stav tovaru na sklade.
Jednoduchá administrácia
Zobrazte v e-shope všetky požadované parametre, popisy produktov, príslušenstvo, alternatívy, zaradenie do kategórií a ďalšie informácie. Rýchlo ich upravíte priamo v ONIXE. Zmenené alebo novo pridané údaje sa automaticky zobrazia aj na e-shope.
Duplicitám je koniec
Ešte stále prepisujete objednávky z e-shopu do skladového programu ručne? S ONIXOM viac nemusíte. Zabudnite na samostatné evidovanie partnerov, ktorí nakupujú cez e-shop. Šetrite svoj čas a majte údaje z e-shopu automaticky aj v informačnom systéme.
Užitočné notifikácie
Potešte svojich zákazníkov a doprajte im cenné informácie. Dajte im vedieť o prijatí objednávky, jej spracovaní, či predpokladanom dátume doručenia. Informujte ich SMS-kou alebo e-mailom, že tovar je už na ceste k nim.
Analyzujte produkty
Chcete vedieť, ktoré skupiny produktov či produkty sú najpredávanejšie a o ktoré naopak zákazníci neprejavujú záujem? Ako sa zmenil predaj pri akciovej cene? Nehľadajte viac odpovede ako ihlu v kope sena. Majte ich dostupné v ONIXE na jeden klik a okamžite reagujte na zmeny na trhu.
Stop chybám
Stalo sa vám, že zákazník nedostal tovar, ktorý si objednal? Zabudnite na zbytočné omyly. So skenerom čiarových kódov si už farbu ani veľkosť nezameníte. Skenovaním EAN kódov za vás skontrolujeme, či posielate zákazníkovi skutočne to čo si objednal. Znížte chybovosť pri príjme a vydávaní tovaru.
TIP pre vás: Inšpirujte sa príbehom firmy BENDR, s. r. o., ktorá s ONIXOM zefektívnila riadenie svojho eshopu.