KROS Digitálna kancelária
Pomáhame tvoriť príbehy úspešných slovenských firiem
Jedna aplikácia a 4 vychytané funkcie. V Digitálnej kancelárii budete mať všetko na jednom mieste. Spolu s automatickými funkciami ušetríte nie len priestor, ale najmä čas strávený pri spracovávaní dokladov. Toto všetko s platnými legislatívnymi náležitosťami.

Chcete získať viac informácií o Digitálnej kancelárii? Dohodnite si s nami bezplatné online stretnutie.
Bez obmedzení
Kompatibilita
Dostupnosť 24/7
Doklady na jednom mieste dostupné kedykoľvek
Koniec papierovačiek
Všetky dokumenty
v digitálnej podobe
Bezpečnosť
Dáta bezpečne
uschované online
Úspora času
Spracovanie dokladov rýchlo a jednoducho, odkiaľkoľvek
Digitálna kancelária vie ešte viac
Spracovanie faktúr
Stavte na účtovníctvo bez manuálneho prepisovania dokladov. Umelá inteligencia ELIS sa naučí čítať faktúry a rozoznávať jednotlivé údaje.
Elektronické bločky
Expresné doručenie bločkov z akéhokoľvek miesta k účtovníčke. Stačí iba načítať QR kód. Doklady budete mať ihneď prístupné v digitálnom šanóne.

Výmena dokumentov
Koniec fyzickému odovzdávaniu dokladov a prekážkam vo vzdialenosti. Podnikateľ doklad nahrá pokojne aj z dovolenky, účtovníčka ho spracuje z kancelárie či homeoffice.
Digitálny archív
Už viac nemusíte hľadať doklady v šanónoch. Ušetrite miesto aj čas. Všetko na jednom mieste prístupné kedykoľvek, vďaka digitálnym funkciám.
Automatické zaúčtovanie
Pripravujeme
Účtujte bez účtovania. Vytvorte si vlastné texty a nastavte k nim príslušné nákladové a výnosové účty. Po importe sa doklady zaúčtujú automaticky a nemusíte do nich viac vstupovať.
Automatické prehľady
Pripravujeme
Potrebujete porovnať náklady a výnosy, príjmy a výdavky? Zistiť predbežnú DPH-čku? Získajte automatické časové prehľady podľa zvolených štítkov alebo nad dokladmi celkovo.
Neúčtovné doklady
Pripravujeme
Aj zmluvy, technické preukazy, mzdové listy, interné smernice či splátkové kalendáre môžete mať vždy poruke. Uložte ich do záložky pre iné doklady.
Nahrávanie príloh
Unavuje vás nahrávanie faktúr a dobropisov po jednom doklade? Týmto časom odzvonilo. Nahrajte došlé i odoslané doklady hromadne.
Cenník
Zvoľte si počet firiem
- Digitálny archívVšetky dokumenty na jednom mieste prepojené s účtovníctvom v súlade s platnými legislatívnymi náležitosťami archivovaného dokumentu.
- Elektronické bločkyAutomatické skenovanie bločkov na základe QR kódu. 100 % vyťažiteľnosť dokladov.
- Spracovanie faktúrAutomatické rozpoznávanie a vyťažovanie faktúr umelou inteligenciou (funkcia dostupná v OMEGE).
- Výmena dokumentovJednoduchá online výmena dokumentov medzi užívateľmi. Import do programu OMEGA/ALFA plus.
- Neobmedzený priestor
- Neobmedzený počet užívateľov
- Neobmedzený počet dokladov
25,90 € za rok
bez DPH pri platbe na 12 mesiacov
Čím viac firiem, tým nižšia cena
S nárastom počtu firiem zakúpených v KROS Digitálnej kancelárii, klesá cena,
ktorú za jednu firmu zaplatíte.
- Digitálny archívVšetky dokumenty na jednom mieste prepojené s účtovníctvom v súlade s platnými legislatívnymi náležitosťami archivovaného dokumentu.
- Elektronické bločkyAutomatické skenovanie bločkov na základe QR kódu. 100 % vyťažiteľnosť dokladov.
- Spracovanie faktúrAutomatické rozpoznávanie a vyťažovanie faktúr umelou inteligenciou (funkcia dostupná v OMEGE).
- Výmena dokumentovJednoduchá online výmena dokumentov medzi užívateľmi. Import do programu OMEGA/ALFA plus.
- Neobmedzený priestor
- Neobmedzený počet užívateľov
- Neobmedzený počet dokladov
36,90 € za mesiac
bez DPH pri platbe na 1 mesiac
Čím viac firiem, tým nižšia cena
S nárastom počtu firiem zakúpených v KROS Digitálnej kancelárii, klesá cena,
ktorú za jednu firmu zaplatíte.
Ako to funguje?
Zahoďte ťažké zakladače. Naskenujte údaje z faktúr či bločkov. Archiváciu a prenos do účtovníctva nechajte na Digitálnu kanceláriu.
Digitálne účtovníctvo v praxi
Ako motivujú účtovné firmy svojich klientov k prechodu na digitálne účtovníctvo? Ako tým šetria náklady a čas? Aké boli začiatky digitalizácie v ich firmách a prečo tak urobiť aj u vás?
Aj o tomto sa rozprávali zástupkyne dvoch účtovných firiem na našej konferencii Digitálne účtovníctvo od A po Z
Máte KROS Digitálnu kanceláriu?
Pozrite si, čo ponúkame pre používateľov našej online aplikácie.
Novinky z blogu Digitálnej kancelárie
J&D Consulting: Naša cesta k digitalizácii
Janka Osinová pracuje okolo účtovníctva už od roku 1991 a viac ako 10 rokov vlastní účtovnú firmu J&D Consulting, s. r. o. O jej ceste k digitalizácií sa viac dočítate v zaujímavej prípadovej štúdii.Prečo sme prešli k digitalizácii v účtovnej firme Účtovnú firmu...
Efektívne účtovníctvo na dosah ruky
Digitalizácia, digitalizácia, digitalizácia,... Že vy ešte stále nie ste na jej vlne? Je na čase na ňu nastúpiť, nielenže sa jej pravdepodobne nevyhnete, ale čím skôr sa do nej pustíte, tým skôr objavíte všetky pozitíva, ktoré prináša. Zahoďte papiere, objavte online...
Novinky v digitalizácii, ktoré menia život (2. časť)
V predchádzajúcom blogu Spoznajte novinky KROS Digitálnej kancelárie sme vám cez emotikony poodkryli chystané novinky, ktoré do KROS Digitálnej kancelárie pripravujeme. Uhádli ste, čo pre vás naši programátori spolu s testermi chystajú? Poďme sa na ne spolu...
Spoznajte novinky KROS Digitálnej kancelárie (1. časť)
Buďte leniví... Teda nie až tak, že sa prepracujete k fyzickým a mentálnym problémom, ako je obezita, stres a úzkosť. Skôr leniví po tej pozitívnej, komfortnej stránke.Evidencia bankových účtov a automatické úhrady Napríklad také sledovanie stavu uhradenosti...
Používatelia odporúčajú KROS Digitálnu kanceláriu
Bezpečnosť vašich dát je pre nás prioritou
Microsoft Azure
Naše online aplikácie sú prevádzkované na cloude Azure od spoločnosti Microsoft, ktorý je považovaný za jeden z najvýkonnejších, najbezpečnejších a najdostupnejších cloudových riešení na trhu. Vaše dáta sú v cloude Azure pekne v bezpečí.
Vaše dáta sa nestratia
Všetky dáta denne priebežne zálohujeme a ukladáme na bezpečnom cloude Azure. Môžete si tak byť istý, že o svoje dáta neprídete. V prípade potreby ich vieme kedykoľvek obnoviť zo zálohy.
Zdieľanie dát
O zdieľaní dát rozhodujete len vy. Každý používateľ si môže zvoliť, aké dáta a s kým chce zdieľať, aj to v akom režime – na čítanie, pre úpravy, plný prístup. Je to len na vás.
Zabezpečený prístup
K používateľskému obsahu v online aplikáciách má prístup len používateľ, ktorý pozná prihlasovacie meno a heslo. Komunikácia v rámci online riešení je šifrovaná pomocou SSL/TSL a prístup do aplikácií je zabezpečený pomocou OAuth 2.0 protokolu pre autorizáciu.
Bezpečnostné testy
Aplikácie sú priebežne nasadzované s aktualizáciami a zabezpečením jednotlivých frameworkov použitých pri vývoji. Pre udržanie bezpečnosti vašich dát sú priebežne overované penetračnými testami.
Bezpečne aj z pohľadu GDPR
Osobné údaje využívame výhradne za účelom zlepšenia našich produktov a služieb. Povinnosť sprístupniť dáta tretej strane nám vyplýva zo zákona len vtedy, ak ide o podozrenie z trestného činu.