KROS Digitálna kancelária
Pomáhame tvoriť príbehy úspešných slovenských firiem
Jedna aplikácia a 4 vychytané funkcie. V Digitálnej kancelárii budete mať všetko na jednom mieste. Spolu s automatickými funkciami ušetríte nie len priestor, ale najmä čas strávený pri spracovávaní dokladov. Toto všetko s platnými legislatívnymi náležitosťami.

Bez obmedzení
Kompatibilita
Dostupnosť 24/7
Doklady na jednom mieste dostupné kedykoľvek
Koniec papierovačiek
Všetky dokumenty
v digitálnej podobe
Bezpečnosť
Dáta bezpečne
uschované online
Úspora času
Spracovanie dokladov rýchlo a jednoducho, odkiaľkoľvek
Digitálna kancelária vie ešte viac
Digitálny archív
Už viac nemusíte hľadať doklady v šanónoch. Ušetrite miesto aj čas. Všetko na jednom mieste prístupné kedykoľvek, vďaka digitálnym funkciám.
Elektronické bločky
Expresné doručenie bločkov z akéhokoľvek miesta k účtovníčke. Stačí iba načítať QR kód. Doklady budete mať ihneď prístupné v digitálnom šanóne.
Sťahovanie výpisov
Objavte možnosť automatického párovania platieb s dokladmi. S prepojením PREMIUM API od Tatra banky máte reálny obraz o svojich úhradách.

Spracovanie faktúr
Stavte na účtovníctvo bez manuálneho prepisovania dokladov. Umelá inteligencia ELIS sa naučí čítať faktúry a rozoznávať jednotlivé údaje.
Výmena dokumentov
Prevodné príkazy
Nevypĺňajte prevodné príkazy. Uhradiť svoje záväzky môžete jednoducho cez aplikáciu, vďaka otvorenému bankovníctvu PREMIUM API od Tatra banky.
Cenník
Zvoľte si počet firiem
- Digitálny archívVšetky dokumenty na jednom mieste prepojené s účtovníctvom v súlade s platnými legislatívnymi náležitosťami archivovaného dokumentu.
- Elektronické bločkyAutomatické skenovanie bločkov na základe QR kódu. 100 % vyťažiteľnosť dokladov.
- Spracovanie faktúrAutomatické rozpoznávanie a vyťažovanie faktúr umelou inteligenciou (funkcia dostupná v OMEGE).
- Výmena dokumentovJednoduchá online výmena dokumentov medzi užívateľmi. Import do programu OMEGA/ALFA plus.
- Neobmedzený priestor
- Neobmedzený počet užívateľov
- Neobmedzený počet dokladov
25,90 € za rok
bez DPH pri platbe na 12 mesiacov
Čím viac firiem, tým nižšia cena
S nárastom počtu firiem zakúpených v KROS Digitálnej kancelárii, klesá cena,
ktorú za jednu firmu zaplatíte.
- Digitálny archívVšetky dokumenty na jednom mieste prepojené s účtovníctvom v súlade s platnými legislatívnymi náležitosťami archivovaného dokumentu.
- Elektronické bločkyAutomatické skenovanie bločkov na základe QR kódu. 100 % vyťažiteľnosť dokladov.
- Spracovanie faktúrAutomatické rozpoznávanie a vyťažovanie faktúr umelou inteligenciou (funkcia dostupná v OMEGE).
- Výmena dokumentovJednoduchá online výmena dokumentov medzi užívateľmi. Import do programu OMEGA/ALFA plus.
- Neobmedzený priestor
- Neobmedzený počet užívateľov
- Neobmedzený počet dokladov
36,90 € za mesiac
bez DPH pri platbe na 1 mesiac
Čím viac firiem, tým nižšia cena
S nárastom počtu firiem zakúpených v KROS Digitálnej kancelárii, klesá cena,
ktorú za jednu firmu zaplatíte.
Ako to funguje?
Zahoďte ťažké zakladače. Naskenujte údaje z faktúr či bločkov. Archiváciu a prenos do účtovníctva nechajte na Digitálnu kanceláriu.
Máte Digitálnu kanceláriu?
Pozrite si, čo ponúkame pre používateľov našej online aplikácie.
Novinky z blogu Digitálnej kancelárie
Digitalizácia účtovníctva – otázky a odpovede 2. časť
Konferencia Digitálne účtovníctvo od A po Z zaznamenala veľký úspech. Potešil nás váš enormný záujem o tému digitalizácie. Už v predchádzajúcom blogu sme sa spolu s daňovou poradkyňou pozreli na jednu z najčastejších otázok. Otáznikov ohľadom archivácie dokladov v...
Výhody digitalizácie účtovníctva
Žijeme v dobe, kde umelú inteligenciu a digitalizáciu využívame skoro na všetko. Každý jeden z nás digitalizuje bez toho, aby si túto činnosť vôbec uvedomil. Nakupujete na internete a platíte za tovar pomocou internetbankingu? Už digitalizujete. Chatujete na Finančnej...
Digitalizácia účtovníctva – otázky a odpovede 1. časť
Napriek tomu, že digitalizácia účtovníctva prináša množstvo výhod, o ktorých sme sa rozprávali aj na konferencii Digitálne účtovníctvo od A po Z, tak na druhej strane sa s ňou vynárajú nové otázky. Odpovede na tie najčastejšie, spísala daňová poradkyňa Ing. Katarína...
Papierová verzus digitálna archivácia
Ako sa hovorí: „Za všetkým hľadaj ženu“. U účtovníkov platí pravidlo: „Za všetkým hľadaj zákony“. Nie je to inak, ani v prípade archivácie dokladov. Zákon hovorí jasne. Účtovné doklady sa musia podľa zákona o DPH archivovať 10 rokov po skončení každého účtovného...
Používatelia odporúčajú KROS Digitálnu kanceláriu
Bezpečnosť vašich dát je pre nás prioritou
Microsoft Azure
Naše online aplikácie sú prevádzkované na cloude Azure od spoločnosti Microsoft, ktorý je považovaný za jeden z najvýkonnejších, najbezpečnejších a najdostupnejších cloudových riešení na trhu. Vaše dáta sú v cloude Azure pekne v bezpečí.
Vaše dáta sa nestratia
Všetky dáta denne priebežne zálohujeme a ukladáme na bezpečnom cloude Azure. Môžete si tak byť istý, že o svoje dáta neprídete. V prípade potreby ich vieme kedykoľvek obnoviť zo zálohy.
Zdieľanie dát
O zdieľaní dát rozhodujete len vy. Každý používateľ si môže zvoliť, aké dáta a s kým chce zdieľať, aj to v akom režime – na čítanie, pre úpravy, plný prístup. Je to len na vás.
Zabezpečený prístup
K používateľskému obsahu v online aplikáciách má prístup len používateľ, ktorý pozná prihlasovacie meno a heslo. Komunikácia v rámci online riešení je šifrovaná pomocou SSL/TSL a prístup do aplikácií je zabezpečený pomocou OAuth 2.0 protokolu pre autorizáciu.
Bezpečnostné testy
Aplikácie sú priebežne nasadzované s aktualizáciami a zabezpečením jednotlivých frameworkov použitých pri vývoji. Pre udržanie bezpečnosti vašich dát sú priebežne overované penetračnými testami.
Bezpečne aj z pohľadu GDPR
Osobné údaje využívame výhradne za účelom zlepšenia našich produktov a služieb. Povinnosť sprístupniť dáta tretej strane nám vyplýva zo zákona len vtedy, ak ide o podozrenie z trestného činu.