Menu
  1. ONIX
  2. Schvaľovanie dokladov priamo v mobile

Schvaľovanie dokladov priamo v mobile

Eliminujte nekonečný proces schvaľovania a evidujte vaše doklady ako profesionál s ONIXOM a aplikáciou vo vašom mobile.

Rýchle schvaľovanie dokladov

Zbavte sa zdĺhavého papierového schvaľovania, kedy od prijatia po schválenie dokladu ubehne niekoľko dní, doklad prechádza z oddelenia na oddelenie a čaká na podpis vedúceho či ďalších schvaľovateľov. Putovanie dokumentov po firme zvyšuje riziko straty dokladu, komplikuje prácu účtovníka a môže spôsobiť oneskorenie úhrady. Zapojte do schvaľovacieho procesu v ONIXE všetkých schvaľovateľov, ktorí môžu skontrolovať a rozhodnúť o správnosti údajov a doklad odobriť prakticky okamžite.

 

Webová aplikácia v mobile

Prehliadajte fakturované položky, ceny, poskytnuté zľavy a objednané množstvá v šikovnej webovej aplikácií. Pozrite si aj naskenovaný originál prijatej faktúry a ak treba, smelo ho pripomienkujte. Spustite si aplikáciu na mobile alebo tablete kedykoľvek a kdekoľvek potrebujete. Ak doklad nechcete schváliť, jednoducho napíšte dôvod prečo.

Viacúrovňový systém schvaľovania

Máte vo firme viacero schvaľovateľov ako projektového manažéra, obchodného riaditeľa či vedúceho skladu? Viacúrovňový systém schvaľovania je vám šitý priamo na mieru. Obsahuje až tri úrovne schvaľovateľov a poskytuje väčšiu variabilitu najmä pri schvaľovaní došlých faktúr. Čím vyššia kontrola nad záväzkami, tým lepšie plánovanie firemných financií.

Kontaktujte nás
ONIX vám okrem správy financií pomôže aj s ďalšími povinnosťami a uľahčí vám prácu. Presvedčte sa sami. Ozvite sa nám a začnite riadiť vašu firmu efektívne.

Kontaktovať

Firmy, ktorým už ONIX pomáha

Samozrejme, že sme zvažovali aj iné programy. Vyhral fakt, že ONIX je rovnako ako OMEGA tiež od KROSU. Preto sme nepochybovali, že servis bude na vysokej úrovni. A nezmýlili sme sa. Všetko, čo nám bolo povedané, vždy platilo. A to je pre mňa veľké plus. Najväčší prínos je v objednávkovom module. Teraz presne vidíme, v akej fáze sa zákazka nachádza nielen u nás, ale vidíme informácie za všetky pobočky. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Ing. Róbert Kováčik
AZ FLEX, s. r. o., Veľkoobchodný predaj izolačných materiálov



 

Skúšali sme rôzne systémy - niektoré boli staršie, iné novšie, ale žiadny nespĺňal všetky naše požiadavky. Všetky jednania sa vyznačovali serióznym prístupom. A preto, keď vyšla verzia s API rozhraním, bez váhania sme sa pustili do spolupráce. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Radovan Cifra
BENDR, s. r. o., Veľkoobchod s elektronikou

Mám strašne rád štatistiky. Rád porovnávam a sledujem strategické údaje firmy. Je fantastické, že teraz dokážem plánovať tovar dokonca podľa sezónnosti. A tým, že sú všetky informácie v jednej línii, ONIX pre mňa znamená neskutočné zjednodušenie práce. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Roman Hudáč
FEAST, s. r. o., Veľkoobchod so soľou

ONIXU prebehla rýchlo, s podporou na zákazníckej linke sme spokojní, vždy vyriešia naše otázky a požiadavky. ONIX hodnotím na 11 bodov z 10-tich. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Richard Masár
Landart, s. r. o., Záhradníctvo (maloobchod, e-shop)

Zavedenie nového systému ONIX nám prinieslo väčší prehľad, ale aj nadhľad nad obchodnými údajmi. Tešíme sa aj úspore času pri vytváraní faktúr a objednávok. Oceňujeme vynikajúcu podporu programu ONIX, vďaka ktorej sú prípadné problémy a chyby systému riešené takmer okamžite. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Ing. Marek Greško
TITANS freelancers, Personálna agentúra

S ONIXOM máme vždy aktuálne informácie o stave materiálov na sklade. Šetrí nám množstvo času pri výpočte spotrebovaného množstva materiálov vo výrobe. Do zavedenia ONIXU sa výpočet robil v Exceli, a to iba raz za štvrťrok. Teraz je spotreba známa okamžite. Dnes nám ONIX skutočne pomáha pri podnikaní a uľahčuje prácu. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Andrea Krajčírová
VASPO STONE, s. r. o., Výroba kamenného obkladu

KROS
O nás
Blog
Kontakty