Menu

Riešenia pre účtovníkov

Či ste malý živnostník, alebo veľká firma, potrebujete účtovný softvér, o ktorý sa môžete oprieť. Vyberte si spoľahlivého parťáka na účtovanie.

Aktuálna legislatíva, šikovné funkcie a top podpora na Slovensku, to je neodolateľná kombinácia.

Kontaktujte nás

Vyberte si svoj účtovný softvér

R

Vždy aktuálna legislatíva

Spoľahnite sa, že v krosáckych softvéroch vždy účtujete podľa platnej legislatívy.

R

Digitálna kancelária

Novinka

Elektronické bločky a digitálny archív bez ručného prepisovania dokladov.

Zistiť viac.

R

Daňové priznania priamo z programu

Aktuálne tlačivá daňových priznaní vyplníte rýchlo so šikovným sprievodcom.
R

Automatické účtovanie

Získajte praktického pomocníka a účtujte bez chýb so vzormi automatického účtovania.

Jednoduché účtovníctvo pre živnostníkov


Od fakturácie, skladu, cez paušálne výdavky a jednoduché účtovníctvo až po daňové priznania. Doprajte si kompletné riešenie v ALFE plus.

 

Podvojné účtovníctvo pre každého účtovníka


Podvojné účtovníctvo, fakturácia a sklad na jednom mieste. Zaúčtujte doklady a účtovné prípady jednoducho pomocou pripravených vzorov v OMEGE.

  • FakturáciaFaktúry a zálohové faktúry, dodacie listy, objednávky, cenové ponuky.
  • DPH pre vystavovanie faktúr
  • Podvojné účtovníctvo
  • Import výpisov a skladové zostavy
  • 50 skladových karietEvidencia skladových kariet, automatické generovanie pohybov. Makrokarty, šarže, výrobné čísla.
  • Hromadné rozúčtovanie dokladovAutomatické zaúčtovanie označených dokladov pomocou funkcie Rozúčtovanie dokladov.
  • Kontrola účtovania a saldokontaOdhalenie a automatická oprava rôznych druhov chýb. Kontroly saldokonta a hlavnej knihy. OMEGA navrhne spôsob opravy, ktorú je možné vykonať priamo počas kontroly.
  • Dohody o zápočte pohľadávokEvidencia slúži na jednoduché vytváranie, tlač a zaúčtovanie dohôd o započítaní vzájomných pohľadávok medzi partnermi.
  • 1 používateľPočet používateľov sa rovná počtu zariadení, na ktoré je možné program nainštalovať. 1 používateľ = 1 inštalácia na PC.
Balík služieb EXTRA
  • Všetky výhody balíka KLASIK
  • HOTLINE EXTRA
  • Technická podpora
  • Vzdialený prístup
19,90 €

mesačne bez DPH pri platbe na 12 mesiacov

 
KROS Podpora

Rozšírené služby podpory

Vždy je dobré, mať sa na koho obrátiť. Spoľahnite sa aj vy na najlepšiu podporu k programom.

Opäť sa to potvrdilo v nedávnom prieskume spokojnosti, podľa ktorého by nás svojim známym doprialo až 95 % zákazníkov.

Okrem platnej legislatívy, spoľahlivej HOTLINE v pracovné dni od 8:00 do15:30 a pravidelných aktualizácií máme pre vás aj celú škálu ďalších užitočných služieb.

KROS Academy

Neobmedzený prístup
k e-bookom, webinárom, videoškoleniam a ďalšie výhody.

Info KROS plus

Legislatívne správy v programe, videoinfosprávy a archív.

KROS NEWS

Legislatívny online časopis, účtovníctvo, dane a mzdy v príkladoch, archív.

VIP starostlivosť

Osobný konzultant na riešenie požiadaviek.

Online konzultácia

Vopred dohodnutá online konzultácia do 30 minút, 5-krát do roka.

Doplnky

Digitálna kancelária

Novinka

Dokumenty dostupné 24/7. Stavte na účtovníctvo bez manuálneho prepisovania dokladov. Bločky a faktúry doručíte účtovníčke z akéhokoľvek miesta. Stačí načítať QR kód.

Viac info

Prepojenie s e-shopom

Prepojte svoj e-shop s fakturáciou a skladom v ALFE plus alebo OMEGE. Po zaevidovaní dokladov sa aktualizuje sklad nielen v účtovnom programe, ale aj vo vašom e-shope.

Viac info

Máte otázky?

Kontaktujte nás na 041/ 707 10 59 alebo nám napíšte.

KROS a. s. spracúva Vaše osobné údaje za účelom vybavenia Vašej požiadavky a v rozsahu, ktorý je nevyhnutný pre riešenie požiadavky. Vaše údaje budú spracované v interných systémoch poučenými pracovníkmi po dobu platnosti požiadavky a nebudú ďalej poskytnuté žiadnym tretím osobám.
Viac o ochrane osobných údajov.

KROS
O nás
Blog
Kontakty