Menu
  1. Tatrabanka

Účtujte v ALFE plus a OMEGE
2 mesiace zadarmo

Či ste malý živnostník, alebo veľká firma, vyberte si spoľahlivého parťáka na účtovanie. Získajte ALFU plus na vedenie jednoduchého účtovníctva či OMEGU pre podvojné účtovníctvo na rok za zvýhodnenú cenu. Zaplatíte len za 10 mesiacov a 2 mesiace účtujete zadarmo. Navyše získate bezplatné online zaškolenie do programu. Zľava platí pri prvej kúpe programu na 12 mesiacov.

Jednoduché účtovníctvo

Podvojné účtovníctvo

Vyberte si svoj účtovný softvér

R

Vždy aktuálna legislatíva

Študovanie zákonov nechajte na nás. Spoľahnite sa, že v krosáckych softvéroch vždy účtujete podľa platnej legislatívy.

R

Elektronické doklady

Ušetrite kopec času a nákladov vďaka automatickému spracovaniu bločkov.

R

Daňové priznania priamo z programu

Aktuálne tlačivá daňových priznaní vyplníte rýchlo so šikovným sprievodcom.

R

Automatické účtovanie

Získajte praktického pomocníka a účtujte bez chýb so vzormi automatického účtovania.

Jednoduché účtovníctvo pre živnostníkov


Od fakturácie, skladu a daňových priznaní až po jednoduché účtovníctvo. Doprajte si kompletné riešenie v ALFE plus.

 

Podvojné účtovníctvo pre každého účtovníka


Podvojné účtovníctvo, fakturácia a sklad na jednom mieste. Zaúčtujte doklady a účtovné prípady jednoducho pomocou pripravených vzorov v OMEGE.

  • FakturáciaFaktúry a zálohové faktúry, dodacie listy, objednávky, cenové ponuky.
  • DPH pre vystavovanie faktúr
  • Podvojné účtovníctvo
  • Import výpisov a skladové zostavy
  • 50 skladových karietEvidencia skladových kariet, automatické generovanie pohybov. Makrokarty, šarže, výrobné čísla.
  • Hromadné rozúčtovanie dokladovAutomatické zaúčtovanie označených dokladov pomocou funkcie Rozúčtovanie dokladov.
  • Kontrola účtovania a saldokontaOdhalenie a automatická oprava rôznych druhov chýb. Kontroly saldokonta a hlavnej knihy. OMEGA navrhne spôsob opravy, ktorú je možné vykonať priamo počas kontroly.
  • Dohody o zápočte pohľadávokEvidencia slúži na jednoduché vytváranie, tlač a zaúčtovanie dohôd o započítaní vzájomných pohľadávok medzi partnermi.
  • 1 používateľPočet používateľov sa rovná počtu zariadení, na ktoré je možné program nainštalovať. 1 používateľ = 1 inštalácia na PC.
Balík podpory EXTRA
  • Všetky výhody balíka KLASIK
  • HOTLINE EXTRA
  • Technická podpora
  • Vzdialený prístup
19,90 €

mesačne bez DPH pri platbe na 12 mesiacov

 
Podpora

Rozšírené služby podpory

Vždy je dobré, mať sa na koho obrátiť. Spoľahnite sa aj vy na najlepšiu podporu
k programom.

Opäť sa to potvrdilo v nedávnom prieskume spokojnosti, podľa ktorého by nás svojim známym doprialo až 95 % zákazníkov.

Okrem platnej legislatívy, spoľahlivej HOTLINE v pracovné dni od 8:00 do15:30 a pravidelných aktualizácií máme pre vás aj celú škálu ďalších užitočných služieb.

KROS Academy

Neobmedzený prístup
k e-bookom, webinárom, videoškoleniam a ďalšie výhody.

VIP starostlivosť

Osobný konzultant na riešenie požiadaviek.

Online konzultácia

Vopred dohodnutá online konzultácia do 30 minút, 5-krát do roka.

Info KROS plus

Legislatívne správy v programe, videoinfosprávy a archív.

KROS NEWS

Prístup k legislatívnemu online časopisu a archívu.

Doplnky

Digitálny archív

Digitalizácia prichádza aj do účtovníctva. Nechajte starosti s archiváciou na nás a majte všetky dokumenty vo firme pod kontrolou.

Viac info

Prepojenie s e-shopom

Prepojte svoj e-shop s fakturáciou a skladom v ALFE plus alebo OMEGE. Po zaevidovaní dokladov sa aktualizuje sklad nielen v účtovnom programe, ale aj vo vašom e-shope.

Viac info

Máte otázky?

Kontaktujte nás na 041/ 707 10 59 alebo nám napíšte.



    KROS a. s. spracúva Vaše osobné údaje za účelom vybavenia Vašej požiadavky a v rozsahu, ktorý je nevyhnutný pre riešenie požiadavky. Vaše údaje budú spracované v interných systémoch poučenými pracovníkmi po dobu platnosti požiadavky a nebudú ďalej poskytnuté žiadnym tretím osobám.
    Viac o ochrane osobných údajov.

    KROS
    O nás
    Blog
    Kontakty