Správa zamestnancov a prevádzok
Spravujte zamestnancov, nastavujte pracovné skupiny a organizujte pracovné rozvrhy presne podľa svojich potrieb. Pomenujte si prevádzky, určite prístupové práva a majte dokonalý prehľad o dochádzke aj dôvodoch neprítomnosti.
Správa prevádzok
Pomenujte si prevádzky podľa svojich potrieb a priraďte im vedúcich s presne nastavenými oprávneniami. Vy sami určíte, čo môžu upravovať a spravovať, aby ste mali všetko pod kontrolou a vaše prevádzky fungovali efektívne.
Správa zamestnancov
Jednoducho pridajte zamestnancov do prevádzok, nastavte im pracovné skupiny a rozvrh zmien. Sami rozhodnete, či budú mať v systéme právo upravovať údaje alebo ich len zobrazovať. Ak pridáte e-mail zamestnanca, automaticky dostane odkaz na vytvorenie hesla do dochádzkového systému.
Funkcie, ktoré posunú vaše podnikanie vpred
Naše riešenia ponúkajú množstvo funkcií, s ktorými budete napredovať v podnikaní. Preskúmajte všetky možnosti a využite naplno potenciál našich produktov.
