Automatické funkcie
Užitočné funkcie zabezpečia rýchle vystavenie dokladu. Aplikácia vždy ponúkne aktuálne údaje klientov na základe prepojenia s registrom živnostníkov a firiem SR, či položiek, ktoré v systéme evidujete. Nastavením pravidelných faktúr zabezpečíte vystavenie dokladu priamo aplikáciou. Doklad klientovi zašlete pohodlne z appky.
Automatické dopĺňanie údajov partnera
Zbavte sa potreby manuálneho vypisovania údajov o odberateľoch na doklade. Vďaka prepojeniu s registrom firiem a živnostníkov SR sa tieto informácie vyplnia automaticky. Navyše sa všetky údaje uložia do evidencie partnerov pre potreby budúceho fakturovania.
Automatické dopĺňanie položiek
Evidujte svoje skladové zásoby v aplikácii. Pri vystavovaní dokladu systém rovno ponúkne položky, ktoré máte na sklade. Ak nechcete evidovať niektoré položky v sklade, žiaden problém. Aplikácia si pamätá všetky položky, ktoré ste v minulosti na doklade vypĺňali a ponúkne ich pri vystavovaní dokladu.
Pravidelné faktúry
V prípade vystavovania rovnakých faktúr stále rovnakým klientom pomôžu pravidelné faktúry. Nastavte si šablónu pravidelnej faktúry podľa seba. Vystavenie dokladu a jeho odosielanie nechajte na aplikáciu.
Prepojené doklady
Z cenovej ponuky vystavíte objednávku, faktúru, či dodací list bez zbytočného prepisovania. Vďaka zjednodušenému vystaveniu dokladov vystavíte súvisiace doklady na dva kliky. Navyše získate prehľad o vzájomnej prepojenosti dokladov.
Odosielanie e-mailom
Zašlite doklad klientovi priamo z aplikácie. Získate prehľad o tom, kedy bol doklad odoslaný a či klient otvoril e-mail. Nastavením vlastného SMTP servera docielite zasielanie dokladov z vášho e-mailu.
Dohodnite si čas na online stretnutie
Máte otázky alebo sa chcete o aplikácii KROS Firma dozvedieť viac? Dohodnite si nezáväzné online stretnutie v čase, ktorý vám vyhovuje.
Funkcie, ktoré posunú vaše podnikanie vpred
Naše riešenia ponúkajú množstvo funkcií, s ktorými budete napredovať v podnikaní. Preskúmajte všetky možnosti a využite naplno potenciál našich produktov.