Riešenia pre digitálne
účtovníctvo
Digitálne účtovníctvo je realitou vďaka prepojeniu účtovníctva v programoch OMEGA a ALFA plus s KROS Digitálnou kanceláriou.
Ušetrite čas vďaka automatickým procesom a odhoďte zbytočné šanóny.
Bez obmedzení
Bez obmedzenia priestoru, počtu dokladov či používateľov
Prepojenie s programom
Praktické prepojenie s účtovníctvom v ALFE plus alebo OMEGE
Automatické procesy
Výmena dokumentov medzi klientom a účtovníčkou v elektronickej podobe
Na jeden klik
Všetko bez potreby manuálnych importov a exportov
- Digitálny archívVšetky dokumenty na jednom mieste prepojené s účtovníctvom v súlade s platnými legislatívnymi náležitosťami archivovaného dokumentu.
- Elektronické bločkyAutomatické skenovanie bločkov na základe QR kódu. 100 % vyťažiteľnosť dokladov.
- Spracovanie faktúrAutomatické rozpoznávanie a vyťažovanie faktúr umelou inteligenciou.
- Výmena dokumentovJednoduchá online výmena dokumentov medzi užívateľmi. Import do programu OMEGA/ALFA plus.
- Prepojenie s bankamiAutomatické sťahovanie bankových pohybov a párovanie úhrad s dokladmi.
- FakturáciaFaktúry a zálohové faktúry, dodacie listy, objednávky.
- Upomienky k faktúramUpomienky k neuhradeným faktúram na pár klikov.
- Úhrady QR kódom
- Zasielanie dokladov e-mailom
- Jednoduché účtovníctvoJednoduché účtovníctvo, modul DPH, automatické účtovanie, daňová evidencia, paušálne výdavky, pohľadávky, záväzky, majetok.
- Daňové priznania DPFO B, DPMVAktuálne tlačivá DPFO B, DPMV. Automatické naplnenie údajov, sprievodca vyplnením daňového priznania.
- Cestovné príkazy a kniha jázdEvidencia pre tuzemské a zahraničné jazdy pre firemné aj súkromné vozidlá. Automatické vytvorenie cestovných príkazov.
- 1 používateľPočet používateľov sa rovná počtu zariadení, na ktoré je možné program nainštalovať. 1 používateľ = 1 inštalácia na PC.
mesačne bez DPH pri platbe na 12 mesiacov
ALFA plus + KROS Digitálna kancelária
Dokumenty dostupné kedykoľvek a kdekoľvek. Prepojením jednoduchého účtovníctva v programe ALFA plus s KROS Digitálnou kanceláriou, budete mať doklady uložené elektronickej podobe.
Už ich viac nemusíte hľadať v šanónoch. Stavte aj vy na účtovníctvo bez manuálneho prepisovania dokladov.
OMEGA + KROS Digitálna kancelária
Čakanie na doklady od klienta je minulosťou. Klient ich jednoducho nahrá do KROS Digitálnej kancelárie. Účtovníčka sa nemusí zaťažovať zbytočnou administratívou a podnikateľom ostane viac času na biznis.
Prepojte si podvojné účtovníctvo v programe OMEGA s KROS Digitálnou kanceláriou a získajte viac času na aktivity, ktoré sú pre vás dôležité.
- Digitálny archív
- Elektronické bločky
- Spracovanie faktúr
- Výmena dokumentov
- Prepojenie s bankamiAutomatické sťahovanie bankových pohybov a párovanie úhrad s dokladmi.
- FakturáciaFaktúry a zálohové faktúry, dodacie listy, objednávky, cenové ponuky.
- EDI faktúrElektronická komunikácia s reťazcami cez EDI.
- Upomienky k faktúramUpomienky k neuhradeným faktúram na pár klikov.
- Úhrady QR kódom
- Zasielanie dokladov e-mailom
- 50 skladových karietEvidencia skladových kariet, automatické generovanie pohybov. Makrokarty, šarže, výrobné čísla.
- 1 používateľPočet používateľov sa rovná počtu zariadení, na ktoré je možné program nainštalovať. 1 používateľ = 1 inštalácia na PC.
mesačne bez DPH pri platbe na 12 mesiacov
- Rýchle faktúrovanie
- Automatické funkcie
- Aktuálna legislatíva
- Jednoduché a intuitívne ovládanie
- Prehľad o financiách
- Správne a načas podané daňové priznanie
- Prehľad o výške daní
- Vedenie jednoduchého účtovníctva
mesačne bez DPH pri platbe na 12 mesiacov
Malé podnikanie, veľké možnosti
Riešenie pre živnostníkov a malých podnikateľov, ktoré vám uľahčí vystavovanie faktúr, pomôže vytvoriť daňové priznanie či spracovať jednoduché účtovníctvo, teraz v balíku Malý podnikateľ. Viac info.
Ako na digitálne účtovníctvo?
Chcete vedieť viac o legislatíve potrebnej pre elektronickú archiváciu dokumentov? Alebo vás zaujíma digitalizácia z pohľadu odborníkov z praxe? Pozrite si záznamy z našich online konferencií.
Digitálne účtovníctvo v praxi
Objavte čaro automatizácie a rýchlosti spracovania kvanta dát. Zistite, čo do praxe priniesla digitalizácia z pohľadu podnikateľa, banky a účtovnej firmy.
Digitálne účtovníctvo od A po Z
Naučte sa nastaviť si digitálne účtovníctvo s dôrazom na dodržanie a splnenie legislatívnych požiadaviek.
Najlepšia zákaznícka podpora
Vždy je dobré, mať sa na koho obrátiť. Spoľahnite sa aj vy na najlepšiu podporu k programom.
Opäť sa to potvrdilo v nedávnom prieskume spokojnosti, podľa ktorého by nás svojim známym doprialo až 95 % zákazníkov.
Pridajte sa k nim aj vy a doprajte si vždy platnú legislatívu, spoľahlivú HOTLINE, pravidelné aktualizácie i užitočné webináre.
Zaujala vás ponuka digitálneho účtovníctva?
Napíšte nám. Čoskoro sa ozveme. Spoločne pre vás nájdeme to najšikovnejšie riešenie.
Kontaktujte nás na 041/ 707 10 59 alebo nám napíšte.
KROS a. s. spracúva Vaše osobné údaje za účelom vybavenia Vašej požiadavky a v rozsahu, ktorý je nevyhnutný pre riešenie požiadavky. Vaše údaje budú spracované v interných systémoch poučenými pracovníkmi po dobu platnosti požiadavky a nebudú ďalej poskytnuté žiadnym tretím osobám.
Viac o ochrane osobných údajov.
Bezpečnosť vašich dát je pre nás prioritou
Microsoft Azure
Naše online aplikácie sú prevádzkované na cloude Azure od spoločnosti Microsoft, ktorý je považovaný za jeden z najvýkonnejších, najbezpečnejších a najdostupnejších cloudových riešení na trhu. Vaše dáta sú v cloude Azure pekne v bezpečí.
Vaše dáta sa nestratia
Všetky dáta denne priebežne zálohujeme a ukladáme na bezpečnom cloude Azure. Môžete si tak byť istý, že o svoje dáta neprídete. V prípade potreby ich vieme kedykoľvek obnoviť zo zálohy.
Zdieľanie dát
O zdieľaní dát rozhodujete len vy. Každý používateľ si môže zvoliť, aké dáta a s kým chce zdieľať, aj to v akom režime – na čítanie, pre úpravy, plný prístup. Je to len na vás.
Zabezpečený prístup
K používateľskému obsahu v online aplikáciách má prístup len používateľ, ktorý pozná prihlasovacie meno a heslo. Komunikácia v rámci online riešení je šifrovaná pomocou SSL/TLS a prístup do aplikácií je zabezpečený pomocou OAuth 2.0 protokolu pre autorizáciu.
Bezpečnostné testy
Aplikácie sú priebežne nasadzované s aktualizáciami a zabezpečením jednotlivých frameworkov použitých pri vývoji. Pre udržanie bezpečnosti vašich dát sú priebežne overované penetračnými testami.
Bezpečne aj z pohľadu GDPR
Osobné údaje využívame výhradne za účelom zlepšenia našich produktov a služieb. Povinnosť sprístupniť dáta tretej strane nám vyplýva zo zákona len vtedy, ak ide o podozrenie z trestného činu.