Zatočte s chaosom v podnikaní vďaka Raynet CRM
Zatočte s chaosom v podnikaní vďaka Raynet CRM
Mnohé firmy sa v určitej fáze svojho rastu stretávajú s rovnakým problémom – Excelové tabuľky zrazu prestávajú stačiť. Každý obchodník si vedie poznámky po svojom a manažér nemá okamžitý prehľad o tom, čo sa v obchode deje.
Výsledkom sú neuzavreté príležitosti a zbytočne dlhé predajné cykly. Pritom však stačí zavedenie CRM systému, ktorý prinesie poriadok a systém v obchodoch na jednom mieste. A súčasne dokáže pracovať za obchodníkov. Preto sme spojili svoje sily s jednotkou v systémoch podpory predaja na českom trhu a prinášame ho aj k nám – Raynet CRM.
Prehľad a kontrola nad obchodom v praxi
Raynet CRM je navrhnuté práve pre firmy, ktoré chcú rásť bez chaosu a straty kvality svojich služieb. Čo tento systém prináša?- Nikdy nezabudnete na zákazníka ani obchodnú príležitosť.
- Máte okamžitý prehľad pre manažéra aj obchodníkov.
- Úspora desiatok hodín administratívy mesačne, napr. vďaka automatizáciám rutinných činností.
- Jednoduché zaškolenie nových členov tímu s prácou v aplikácii.
- Mobilná aplikácia pre obchodníkov v teréne.
Čo je CRM pipeline a prečo je kľúčová?
Základom riadenia obchodu je pipeline. CRM ju dokáže vizualizovať a dať vám tak prehľad všetkých obchodných príležitostí. Od prvého kontaktu so zákazníkom až po uzavretie obchodu a následný servis. Vďaka nemu:
- CEO a obchodný riaditeľ vidia, kde sa obchod zasekol a čo treba riešiť.
- Obchodníci majú jasné kroky a nič im neunikne.
- Firma dokáže presne predpovedať tržby a lepšie plánovať rast.
- Fakturantka a iná podpora predaja má všetky informácie precízne ihneď, kedy ich potrebuje.
Bez obchodnej pipeline je predaj často len náhodný sled úloh. Vďaka nej sa však stáva predaj prehľadným a riadeným procesom – zvyšuje sa úspešnosť obchodu a zákazníci sú spokojnejší.
Prepojenie Raynet CRM s online fakturáciou od KROSu a ERP systémom ONIX
Práve vďaka prepojeniu CRM systému s online fakturáciou a ERP systémom získava firma kompletný tok dát od obchodu až po financie. Ako prepojenie funguje?
Prepojenie s fakturáciou
Objednávky a faktúry už vytvoríte rýchlo, bez potreby ručného prepisovania. Obchodné prípady z CRM jednoducho prenesiete do aplikácie KROS Fakturácia, alebo KROS Firma, kde sa z nich vytvorí vyúčtovacia, či zálohová faktúra. Vďaka obojsmernej integrácii sa automaticky do CRM systému vráti informácia o odoslaní dokladu zákazníkovi.
Prepojenie s ERP systémom ONIX
Obchodník má vždy k dispozícii aktuálne informácie o produktoch, cenníkoch, stave zásob a zákazníckych nastaveniach. Vďaka obojsmernej integrácii sa produkty a cenníky automaticky prenášajú do Raynet CRM. Predajca tak pri tvorbe ponuky alebo objednávky pracuje s aktuálnymi údajmi vrátane špecifických cien pre zákazníkov. Keď je obchodný prípad uzavretý, jednoducho sa exportuje z CRM do ERP systému, kde sa uloží ako došlá objednávka. Ďalšie kroky potom prebiehajú podľa nastaveného procesu v ERP systéme až po doručenie tovaru.
Objavte Raynet CRM vďaka nášmu webináru
Pripravili sme pre vás bezplatný 60-minútový webinár, kde sa dozviete:
- ako vyzerá moderná pipeline v praxi,
- čo Raynet CRM prináša vedeniu firmy aj obchodníkom,
- ako využiť integráciu s online fakturáciou a ERP systémom ONIX,
- a ako sa dostať k spokojnému zákazníkovi systematicky a bez chaosu.
Kedy? 16. 9. 2025 o 10:00
Webinár je určený pre:
- CEO a majiteľov firiem, ktorí chcú mať jasný prehľad o výsledkoch,
- obchodných riaditeľov a manažérov tímov, ktorí hľadajú cestu k vyššej efektivite,
- všetkých, ktorí veria, že si zákazník zaslúži profesionálny prístup od prvého kontaktu až po fakturáciu.
Rezervujte si svoje miesto ešte dnes a zistite, ako môže Raynet CRM pomôcť práve vašej firme.
