Kros.sk Logo
Kros.sk Logo

Zatočte s chaosom v podnikaní vďaka Raynet CRM 

Zatočte s chaosom v podnikaní vďaka Raynet CRM 

Mnohé firmy sa v určitej fáze svojho rastu stretávajú s rovnakým problémom – Excelové tabuľky zrazu prestávajú stačiť. Každý obchodník si vedie poznámky po svojom a manažér nemá okamžitý prehľad o tom, čo sa v obchode deje.

 

Výsledkom sú neuzavreté príležitosti a zbytočne dlhé predajné cykly. Pritom však stačí zavedenie CRM systému, ktorý prinesie poriadok a systém v obchodoch na jednom mieste. A súčasne dokáže pracovať za obchodníkov. Preto sme spojili svoje sily s jednotkou v systémoch podpory predaja na českom trhu a prinášame ho aj k nám – Raynet CRM.

Prehľad a kontrola nad obchodom v praxi

Raynet CRM je navrhnuté práve pre firmy, ktoré chcú rásť bez chaosu a straty kvality svojich služieb.   Čo tento systém prináša?
  • Nikdy nezabudnete na zákazníka ani obchodnú príležitosť.
  • Máte okamžitý prehľad pre manažéra aj obchodníkov.
  • Úspora desiatok hodín administratívy mesačne, napr. vďaka automatizáciám rutinných činností.
  • Jednoduché zaškolenie nových členov tímu s prácou v aplikácii.
  • Mobilná aplikácia pre obchodníkov v teréne.

Čo je CRM pipeline a prečo je kľúčová?

Základom riadenia obchodu je pipeline. CRM ju dokáže vizualizovať a dať vám tak prehľad všetkých obchodných príležitostí. Od prvého kontaktu so zákazníkom až po uzavretie obchodu a následný servis. Vďaka nemu:

  • CEO a obchodný riaditeľ vidia, kde sa obchod zasekol a čo treba riešiť.
  • Obchodníci majú jasné kroky a nič im neunikne.
  • Firma dokáže presne predpovedať tržby a lepšie plánovať rast.
  • Fakturantka a iná podpora predaja má všetky informácie precízne ihneď, kedy ich potrebuje.

Bez obchodnej pipeline je predaj často len náhodný sled úloh. Vďaka nej sa však stáva predaj prehľadným a riadeným procesom – zvyšuje sa úspešnosť obchodu a zákazníci sú spokojnejší.

    Prepojenie Raynet CRM s online fakturáciou od KROSu a ERP systémom ONIX

    Práve vďaka prepojeniu CRM systému s online fakturáciou a ERP systémom získava firma kompletný tok dát od obchodu až po financie. Ako prepojenie funguje?

     

    Prepojenie s fakturáciou

    Objednávky a faktúry už vytvoríte rýchlo, bez potreby ručného prepisovania. Obchodné prípady z CRM jednoducho prenesiete do aplikácie KROS Fakturácia, alebo KROS Firma, kde sa z nich vytvorí vyúčtovacia, či zálohová faktúra. Vďaka obojsmernej integrácii sa automaticky do CRM systému vráti informácia o odoslaní dokladu zákazníkovi.

     

    Prepojenie s ERP systémom ONIX

    Obchodník má vždy k dispozícii aktuálne informácie o produktoch, cenníkoch, stave zásob a zákazníckych nastaveniach. Vďaka obojsmernej integrácii sa produkty a cenníky automaticky prenášajú do Raynet CRM. Predajca tak pri tvorbe ponuky alebo objednávky pracuje s aktuálnymi údajmi vrátane špecifických cien pre zákazníkov. Keď je obchodný prípad uzavretý, jednoducho sa exportuje z CRM do ERP systému, kde sa uloží ako došlá objednávka. Ďalšie kroky potom prebiehajú podľa nastaveného procesu v ERP systéme až po doručenie tovaru.

    Objavte Raynet CRM vďaka nášmu webináru

    Pripravili sme pre vás bezplatný 60-minútový webinár, kde sa dozviete:

    • ako vyzerá moderná pipeline v praxi,
    • čo Raynet CRM prináša vedeniu firmy aj obchodníkom,
    • ako využiť integráciu s online fakturáciou a ERP systémom ONIX,
    • a ako sa dostať k spokojnému zákazníkovi systematicky a bez chaosu.

    Kedy? 16. 9. 2025 o 10:00

     

    Webinár je určený pre: 

    • CEO a majiteľov firiem, ktorí chcú mať jasný prehľad o výsledkoch,
    • obchodných riaditeľov a manažérov tímov, ktorí hľadajú cestu k vyššej efektivite,
    • všetkých, ktorí veria, že si zákazník zaslúži profesionálny prístup od prvého kontaktu až po fakturáciu.

    Rezervujte si svoje miesto ešte dnes a zistite, ako môže Raynet CRM pomôcť práve vašej firme.

    Martina Ďurčová

    Martina Ďurčová

    Špecialistka softvérových riešení