Kros.sk Logo
Kros.sk Logo

Dva mesiace po rebrande: čo sa zmenilo a čo zostalo rovnaké 

Dva mesiace po rebrande: čo sa zmenilo a čo zostalo rovnaké 

Pred dvoma mesiacmi sme sa vydali na novú cestu. Zmenili sme logo, osviežili farby, web aj spôsob, akým s vami komunikujeme. No to najdôležitejšie ostáva. Naďalej chceme byť vaším spoľahlivým parťákom pri podnikaní, či už účtujete, fakturujete alebo staviate domy.

Viac než len nová vizuálna identita

Rebrand pre nás nebol len o zmene vizuálu. Bol to dôsledok niečoho, čo sa u nás deje už dlhšie. Chceme prinášať riešenia, ktoré zjednodušujú prácu, ušetria čas a zabezpečia napredovanie vo vašej práci. Preto sa z online nástrojov stáva základ našich riešení. Z desktopov sa presúvame na web. Približujeme sa novým generáciám používateľov, no nezabúdame na tých, ktorí sú s nami roky.

Sme na očiach – a máme z toho radosť

Všimli ste si nás na ceste do práce? Naše billboardy nájdete naprieč celým Slovenskom. Nový šat sme obliekli aj nášmu webu a sociálnym sieťam, aby ste nás mohli spoznať na prvý pohľad. A možno ste o nás započuli aj v podcaste Klik, Dobré ráno a Index od SME.
 
Za tých pár mesiacoch sa nový vizuál KROSu stihol udomácniť. Na webe, v aplikáciách aj v hlavách ľudí. Aj vďaka tomu, že ste nám dali šancu.

Počúvame. Každé “páči sa mi” aj “mohlo by to byť inak”.

Od momentu spustenia rebrandu sme dostali množstvo reakcií. Vaše postrehy, správy, komentáre aj zvýšený záujem o náš web a sociálne siete nám robia obrovskú radosť. Vďaka tomu vieme, čo robíme dobre a čo vieme ešte vylepšiť.
 
Zvýšený záujem o náš web, sociálne siete či nové produkty nám neustále potvrdzuje, že táto zmena mala zmysel. A že keď robíte veci s úprimným zámerom a počúvate ľudí, môžu mať aj odvážnejšie kroky veľký efekt.

Ďakujeme, že ste s nami. S novým logom, novými farbami – no s rovnakým odhodlaním pomáhať vám napredovať. A to všetko preto, aby sme spoločne mohli zažívať krásu napredovania v podnikaní.

Kristína Šramová

Kristína Šramová

Marketingová špecialistka