HOTLINE: Prvá pomoc na telefóne

Sedíte v práci, doklady sa kopia a koniec roka už klope na dvere. K tomu všetky tie legislatívne zmeny, ktoré si musíte naštudovať. Ako bonus vám príde pod ruku doklad, s ktorým ste sa ešte nestretli alebo sa v programe dostanete do situácie, s ktorou si neviete dať rady. V takýchto chvíľach je vždy dobré mať niekoho, na koho sa môžete s dôverou obrátiť. A vy máte – nás konzultantov. Sme vašou oporou nielen v obdobiach uzávierok a daňových priznaní, ale aj po celý rok.

Ak potrebujete pomôcť, poradiť, vypočuť, nájdete nás tu – na telefónoch. Zavolajte nám a získajte tak odpovede na vaše otázky bez zbytočného čakania.

Kedy?

Sme vám k dispozícii 7,5 hodiny denne – od 8:00 do 15:30 v pracovných dňoch. Ak pracujete dlhšie alebo si prácu nesiete domov, nečakajte do druhého dňa. S vyšším Balíkom podpory získate službu HOTLINE plus a môžete nám volať až 11 hodín denne – od 7:00 do 18:00 v pracovných dňoch. 

Na čo ste sa najviac pýtali v roku 2019…

  • Prenos daňovej povinnosti a iná sadzba DPH
  • Majetok – pohyby a odpisy majetku
  • Vysporiadanie preddavkov
  • eKasa – účtovanie a kontrola v programe
  • Materská a rodičovská dovolenka,
  • Prihlasovanie/odhlasovanie dohodárov pri prekročení príjmu
  • Príplatky za soboty, nedele a sviatky
  • Pomoc pri inštalácii programov
  • Archivácia a odarchivovanie dát

Keď hovoria čísla

Za tento rok sme doteraz vybavili takmer 110 000 hovorov a poslali 16 200 e-mailov za všetky naše ekonomické programy.  

Keď hovoríte vy

„Veľké ďakujeme, nervy máte teda pevné.“
„Vždy ochotné a vždy poruke. Ďakujeme.”
„Veľmi, veľmi pekne ďakujem. Ste zlaté, trpezlivé, stále ochotné.“
„Zlaté a veľmi ochotné dievčatá, viackrát ste ma zachránili, keď som si nevedela poradiť sama. Ste perfektné a ďakujem za váš prístup.“

Komentáre k článku:

Súvisiace témy k článku:
      
KROS
Copy link