Menu

OMEGA online? S cloudom to pôjde

#spolutodame   #skrosomdoma

Termín cloud označuje vo všeobecnosti priestor na internete, kde môžete ukladať všetky druhy informácií vrátane fotografií, videí, dokumentov a programov. Výhodou je, že sa môžete kedykoľvek a odkiaľkoľvek dostať k svojim dátam. Jedinou podmienkou je pripojenie k internetu.

Pre koho je OMEGA v Cloude určená?

Je to riešenie hlavne pre tých, ktorí chcú mať vždy všetko poruke a mať prístup k OMEGE online. Pokiaľ máte pobočky po celom Slovensku, resp. máte účtovníctvo vedené externe. Využitie má aj pre „obchodných cestujúcich“, ktorí sa potrebujú k OMEGE pripojiť aj mimo firmu alebo ak pracujete jednoducho z domu.

V jednej databáze môže súbežne pracovať 4 – 5 používateľov pri veľkosti databázy do 90 MB – to sú podmienky pre prácu s databázou v Access formáte (SQL formát nie je na našom cloude podporovaný).

Ako to celé funguje?

Objednáte si u nás službu OMEGA v Cloude a pošleme vám e-mail s ikonou na „pripojenie vzdialenej plochy“ pomocou Remote Desktop, meno používateľa a heslo. Nemusíte nič inštalovať. Dokonca aj o aktualizácie programu a prípadnú úpravu licencie pri zmene jej rozsahu (napr. pri rozšírení licencie) sa postaráme my.

Ikonu budete používať na pripojenie do cloudu. Zadáte svoje jedinečné meno používateľa a heslo, a môžete začať pracovať. Každý používateľ v cloude nájde ikonu OMEGY a priečinok OMEGA data, kde si ukladá svoje databázy. Využívať môžete aj Acrobat Reader pre tlač napr. výkazov a daňových priznaní a poštového klienta Thunderbird na odosielanie dokumentov e-mailom priamo z programu.

O svoje dáta sa nemusíte báť, do svojej firmy máte prístup len vy. Každý používateľ v cloude má prístup len k svojej firme a svojim databázam.

Prepojenie OMEGY s inými programami

Aj do OMEGY v Cloude budete môcť naďalej importovať faktúry z iKROSU, využívať na prenos skladových údajov Mobilného skladníka od firmy BARTECH SLOVAKIA spol.s.ro., či predávať pomocou online registračne pokladnice (podporujeme EFOX FISCAL PRINTER, VAROS FT 4000B a FISCAL PRO VX520).

Program bude spolupracovať s vašim e-shopom (okrem nastavenia automatického odosielania položiek) a tiež môžete obchodovať a viesť zásoby v ONIXE, pričom obidva programy budú na rovnakom cloude.

Prečo je cloud zaujímavý pre vašu firmu?

  • netreba kupovať výkonné počítače, stačí poriadne internetové pripojenie,
  • do vášho počítača netreba nič inštalovať, všetky dáta máte vo svojom „cloudovom obláčiku“,
  • do cloudu sa prihlásite aj z iných operačných systémov, napr. z MAC OS,
  • nezaťažujete sa inštaláciou nových verzií.

Potrebujete viac informácií alebo si chcete OMEGU v Cloude objednať?

Zistiť viac

Zdieľať
Súvisiace témy k článku
KROS
O nás
Blog
Kontakty