Prepojte si e-shop s našimi riešeniami
Ušetrite desiatky hodín práce
Vďaka prepojeniu vášho e-shopu s našimi nástrojmi výrazne zjednodušíte každodennú prácu, znížite chybovosť
a získate lepší prehľad o svojom podnikaní.
Prepojenie na kuriérov
S prepojením na kuriérov znížite čas strávený pri expedícii zásielok, minimalizujte riziko chýb pri odosielaní objednávok a získajte väčší prehľad o vašich objednávkach a zásielkach.
Menej administratívy
Zabudnite na manuálne prepisovanie, neaktuálne informácie na sklade a zdĺhavé evidovanie dokladov. Vďaka automatickému prenosu znižujete chybovosť a máte viac času venovať sa zákazníkom a rastu vášho e-shopu.
Presnejšie plánovanie zásob
Vďaka aktuálnym dátam zo skladu viete lepšie plánovať objednávky alebo zľavy na vybrané produkty a vyhnúť sa nedostatku či prebytku tovaru.
Pohodlnejšie účtovníctvo
Do účtovného programu zaevidujete doklady kedykoľvek potrebujete, na pár klikov. Vyhnete sa tak zbytočnému manuálnemu prepisovaniu údajov.
Aktuálne informácie o skladových zásobách
Vďaka synchronizácii budete vždy vedieť, koľko tovaru máte momentálne na sklade. Vaši zákazníci na e-shope vidia reálne dostupné množstvá.
Objednávky a faktúry bez klikania
Doklady sa prenášajú z e-shopu do programu či aplikácie bez potreby manuálneho prepisovania. Je na vás, či budú prenesené automaticky, alebo ich stiahnete vtedy, kedy vám práve vyhovuje.
Rýchlejšie vybavenie objednávok
Všetky objednávky sa automaticky dostanú do vašich systémov, takže ich môžete okamžite spracovať a expedovať. Zákazníci dostanú tovar rýchlejšie a vy zefektívnite svoje procesy.
Podporované programy a aplikácie
Naše aplikácie a programy môžete jednoducho prepojiť s vaším e-shopom. Automatizujete tým prenos dát, zlepšíte prehľad o objednávkach a sklade a ušetríte čas pri každodenných procesoch. Všetko funguje rýchlo, spoľahlivo a bez zbytočnej manuálnej práce.
Aplikácia pre pohodlné vytváranie faktúr, dodacích listov, cenových ponúk či iných typov dokladov. Vďaka prepojeniu šetríte čas s automatickým sťahovaním vyúčtovacích faktúr, zálohových faktúr a objednávok z e-shopu priamo do aplikácie.
S aplikáciou získate poriadok vo faktúrach, objednávkach, výdavkoch aj sklade. S prepojením e-shopu a aplikácie zabezpečíte jednoduchý prenos objednávok a faktúr z vášho e-shopu s vždy aktuálnymi informáciami o stave tovaru na sklade.
Zjednodušte si vedenie podvojného účtovníctva, správu fakturácie či skladového hospodárstva. Informácie o skladových zásobách budú vždy s prepojením aktuálne. Účtovníčku poteší aj možnosť sťahovania faktúr či objednávok.
Program na vedenie jednoduchého účtovníctva, daňovej evidencie alebo paušálnych výdavkov. S prepojením máte vždy aktuálne informácie o skladových kartách a kedykoľvek siahnete objednávky do účtovného programu vo forme faktúr.
Systém na mieru vašej firmy, ktorý rastie spolu s vaším biznisom. Riadenie firmy, skladu, výroby či obchodných procesov bude hneď jednoduchšie. Vďaka prepojeniu e-shopu a ERP systému máte vždy aktuálne dáta o skladových zásobách a vaši zákazníci aktuálne informácie o svojich objednávkach.
Zákaznícka podpora
Vždy je dobré, keď sa máte na koho obrátiť. Spoľahnite sa na najlepšiu podporu k programom.
Systémy s prepojením na Konektor API

Ak hľadáte bezplatný open source systém, vyskúšajte WordPress, s ktorým dokážete spravovať svoj e-shop aj bez programátora. V rámci prepojenia môžete sťahovať faktúry a objednávky do účtovného programu, odosielať skladové karty a stiahnuť zoznam partnerov s ich kontaktmi.

Raynet CRM je online systém určený pre tých, ktorí chcú mať prehľad o svojich zákazníkoch, obchodných aktivitách a tíme. Umožňuje jednoduchú správu kontaktov, uchováva všetky dôležité informácie o klientoch, mailovú komunikáciu, dokumenty a poznámky na jednom mieste.

Vďaka prepojeniu vášho Upgates e-shopu prenášate zaplatené objednávky z e-shopu do online fakturácie. Behom chvíle sa z nich vytvoria faktúry bez potreby manuálneho prepisovania. Doplnok umožňuje zaradiť objednávky aj do viacerých číselných radov.

Vytvorte si vlastný internetový obchod na platforme Shoptet. Jednoducho prenášate objednávky z e-shopu do účtovníctva, fakturácie či podnikového informačného systému. Zároveň zabezpečíte aktuálne informácie o stave na sklade v e-shope.
Chameleoon je online aplikácia, ktorá automatizuje expedíciu zásielok a správu objednávok. Umožňuje jednoducho riadiť prepravu a tlač expedičných štítkov pre rôznych kuriérov bez zložitého nastavovania. Systém zároveň minimalizuje chyby pri balení a zabezpečuje hladký priebeh expedície.
Sme tu na to, aby sme vám poradili
Máte otázky ohľadom možnosti prepojenia vášho e-shopu či iného systému s našimi riešeniami? Kontaktujte nás na čísle 041/707 10 59.
KONTAKTUJTE NÁS