Menu

Ako vám zjednoduší prácu KROS HR systém?

KROS HR systém je online riešenie, ktoré ponúka kompletnú správu údajov zamestnancov, digitalizáciu dokumentov a automatizáciu procesov. Získate s ním prehľad vo svojich personálnych šanónoch, dokumentoch, kalendári a tiež v dôležitých informáciách týkajúcich sa nielen zamestnancov, ale aj firmy. Vďaka bezpečnému cloudovému riešeniu je všetko prístupné online kdekoľvek a kedykoľvek.

 

 

Lepšia organizácia a prehľadnosť

Keďže všetky údaje sú vyplnené a uložené priamo v HR systéme, personalisti už nemusia hľadať papierové dokumenty alebo manuálne aktualizovať záznamy v rôznych systémoch. Všetky údaje sú centralizované, aktualizované a vždy prístupné na jednom mieste, čo zjednodušuje správu zamestnancov a urýchľuje prístup k potrebným informáciám. Rýchlo zistíte, kedy bude potrebné zaplatiť poistku na firemnom vozidle, kedy končí zamestnancovi skúšobná doba alebo či majú všetci zamestnanci aktuálny certifikát o BOZP. Nastavte si upozornenia a už nezabudnete na žiadny dôležitý termín.  

Prenechajte zadávanie údajov na zamestnancov  

KROS HR systém sa neustále vylepšuje a dopĺňa novými funkciami, ktoré personalistom uľahčujú prácu. Jednou z najnovších funkcií je možnosť vypĺňania osobných údajov a dát do formulárov priamo zamestnancom.  

Personalista tak už nemusí tráviť čas manuálnym zadávaním údajov o zamestnancoch do systému. S novou funkciou KROS HR systému sa tento proces výrazne zjednodušuje. Stačí, ak personalista v HR systéme vyberie polia a záznamy, ktoré by mal zamestnanec vyplniť (napríklad adresu, telefónne číslo, zdravotnú poisťovňu, číslo bankového účtu, číslo obuvi a podobne) a odošle mu cez e-mail prístup na ich vyplnenie v HR systéme.    

Bezpečnosť a kontrola prístupu  

Zamestnanec má v HR systéme prístup iba do určeného termínu a len k tým údajom a šanónom, ktoré mu personalista povolí. Ďalšie údaje o zamestnancovi ako aj údaje o ostatných zamestnancoch ostanú bezpečne skryté.     

Výhody pre personalistu 

  • Úspora času: Personalisti už nemusia ručne zadávať údaje zamestnancov do systému. Stačí, keď pošlú zamestnancovi prístup, a všetky potrebné informácie môžu byť vyplnené priamo zamestnancom. To šetrí veľké množstvo času a minimalizuje riziko chýb pri zadávaní údajov. 
  • Rýchlosť a presnosť: Zamestnanci vyplnia údaje priamo, čím sa eliminuje riziko chýb pri prepisovaní. 
  • Zníženie administratívnej záťaže: Personalista sa môže zamerať na ďalšie úlohy, ako je nábor nových zamestnancov, školenia, rozvoj zamestnancov, namiesto toho, aby trávil čas administratívnymi úkonmi spojenými so zadávaním údajov. 

Čo personalisti oceňujú na práci s KROS HR systémom? 

  • Žiadne papiere v šanónoch – už len elektronické priečinky s možnosťou vlastných šablón.  
  • Údaje o zamestnancoch na jednom mieste. 
  • Prístup pre personalistu, vedúceho či zamestnanca.  
  • Vlastné HR dokumenty priamo z elektronických šanónov. 
  • Doklady, poistky či certifikáty bez zdĺhavého hľadania.   
  • Skúšobné doby, jubileá, servis vozidiel či firemné schôdze? Nastavením upozornení mu už nič neunikne.  
  • S evidenciou majetku presne vie, kedy je potrebné vymeniť pracovné oblečenie, kedy končí záruka mobilov alebo platnosť STK áut.  
  • Checklisty s úlohami a termínmi s delegovaním na zamestnancov. 
  • Elektronický podpis pre interné dokumenty v cene KROS HR systému.  

 

O vaše dáta sa obávať nemusíte 

S online aplikáciou KROS HR systém sú vaše dáta v bezpečí. Denne sú priebežne zálohované a ukladané v bezpečnom dátovom centre Microsoft Azure. O zdieľaní dát rozhodujete len vy. Každý používateľ si môže zvoliť, aké dáta a s kým chce zdieľať a aj v akom režime – na čítanie, pre úpravy, plný prístup. K používateľskému obsahu má prístup len oprávnený používateľ, ktorý pozná prihlasovacie meno a heslo.  

Ak vás naša aplikácia zaujala a chcete sa dozvedieť viac, vyplňte kontaktný formulár, v ktorom nám zanecháte údaje. Naši obchodníci sa s vami skontaktujú.  

Zdieľať
KROS
O nás
Blog
Kontakty