Menu

Jesenné menu KROS Digitálnej kancelárie (3. časť)

Keďže sme sa pri predchádzajúcich blogoch, ktoré poodhaľovali chystané novinky do appky KROS Digitálna kancelária stretli s pozitívnym ohlasom, povedali sme si, že vám dáme nahliadnuť aj do našej aktuálnej jesennej kuchyne. Pripraviť sa môžete na päťchodové menu.

À la carte KROS Digitálna kancelária

Aperitív: Informácie o doklade

Máte s klientami nastavené termíny na odovzdávanie dokladov, alebo len potrebujete vedieť, kedy a kým bol doklad vytvorený či naposledy upravený? Čoskoro to budete vedieť na sekundy presne.

Predjedlo: Mena a kurz

Aj keď sme v eurozóne a platíme eurom, vždy sa nájde situácia, kedy sa na stole či v e-maile objaví faktúra v cudzej mene. A Slovensko je o to špecifickejšie, keďže štyria z našich piatich susedov používajú vlastnú menu. Pozorne vnímame aj túto vašu potrebu a pracujeme na tom, aby si KROS Digitálna kancelária tykala so zahraničnými menami a sama aj vedela použiť ten správny kurz.

Polievka: Kontrola duplicity

Poznáme to my, poznáte to vy, vlastne to poznáme pri práci s dokladmi všetci – čím viac je faktúr, tým častejšie sa môže jedna a tá istá faktúra zatúlať do účtovníctva znova a zas. Ak to človek prehliadne a odhalí až neskôr, podanie dodatočného daňového priznania je viac než isté. Nehovoriac o tom, že takto môže ľahko dôjsť aj k nesprávnym úhradám a následnému naháňaniu peňazí naspäť. Preto našu KROS Digitálnu kanceláriu učíme, aby vedela nájsť a upozorniť na potenciálne duplicitné faktúry ešte predtým, ako si ich stiahnete do účtovníctva.

Hlavný chod: Zasielanie dokladov e-mailom

Keď vám nabudúce príde faktúra e-mailom, už nie je potrebné rozmýšľať, čo s ňou ďalej: Vytlačiť? Poslať ju účtovníčke, nech si už s ňou robí čo vie? Stiahnuť a potom ju niekde nahrať? Nie. Jednoducho ju prepošlite do KROS Digitálnej kancelárie. Každý druh dokladu, došlá alebo odoslaná faktúra, bude mať vlastnú e-mailovú adresu, ktorá si prílohy e-mailu spracuje, sama za vás vytvorí záznamy a vyplní v nich údaje. Ak budete chcieť zber dokladov ešte viac zefektívniť, poskytnite vašu zbernú adresu svojim dodávateľom. Nielenže tak znížite riziko straty dokladov, ale urýchlite aj proces ich odovzdávania účtovníčke, ktorá vám následne vie rýchlejšie spracovať účtovníctvo. Vy tak môžete mať reálnejší pohľad na vaše podnikanie a správnejšie sa rozhodovať.

Dezert: Hromadné nahrávanie bločkov

Fotíte alebo skenujete si bločky pre istotu, ak by vám tie papierové vybledli, ale aj tak ich ručne prepisujete do účtovníctva? Prečo to rovno nevyužiť a nezbaviť sa roboty, ktorú robiť nemusíte? Po došlých a odoslaných faktúrach bude už aj bločky možné hromadne nahrať do KROS Digitálnej kancelárie. Tá si po nahratí z bločkov prečíta QR kódy a vyťaží z nich 100 % údajov.

Veríme, že si na našich jesenných novinkách pochutíte.

Tento blog nie je len o novinkách, ktoré chystáme. Je aj o tom, ako si vážime vaše zapojenie sa do procesu vývoja našej-vašej aplikácie. Vaše nápady, pripomienky a spätná väzba sú pre nás základ, aby sme vedeli neustále posúvať hranice toho, čo je v digitalizácii účtovníctva možné.

Za celý tím KROS Digitálnej kancelárie vám prajeme dobrú chuť!

*Spomínaná funkčnosť v tomto blogu je aktuálne vo fáze vývoja. O jej sprístupnení budete informovaní.

Zdieľať
Súvisiace témy k článku
KROS
O nás
Blog
Kontakty