Nákupy cez e-shopy

Na preplnených cestách trávime nekonečne veľa času – ráno zaviesť deti do školy a následne rýchlo do práce. Poobede podobný kolotoč, aby sme sa dostali čo najskôr domov. A keď sa jeden deň nezdržíme v zápche, máme chuť oslavovať. Aj to je jeden z dôvodov, prečo je nakupovanie z pohodlia domova stále viac populárne.

Majte viac času pre seba

Hovoríte si, že vy nemáte deti, takže sa vás to ešte netýka? Alebo že vaše deti sú už odrastené a samostatné? Nevadí. Táto téma nie je ovplyvnená počtom detí vo vašej domácnosti. Súvisí s rýchlosťou, akou prežívame naše životy. Neustále sa niekam ponáhľame. Nemáme čas si ani poriadne vydýchnuť. A to je dôvod, prečo šikovné hlavičky vymýšľajú stále rôzne vynálezy na ušetrenie času. Výdobytky techniky ako umývačka riadu či robotický vysávač sa začínajú nachádzať v čoraz viac moderných domácnostiach. A internet je už v takmer každej domácnosti.

Internet – šetrič alebo žrút času?

Je to práve internet, ktorý množstvo ľudí považuje za rozporuplný. A viete, prečo je to tak? Vyskúšala som jeden deň pozorovať ľudí okolo seba. Ráno sedeli cestujúci v autobuse a pozerali do mobilu. Prechádzala som mestom do práce a okoloidúci opäť mali v rukách telefóny. Išla som s kolegami na obed a pri vedľajšom stole sedel pár, ktorý sa spolu takmer vôbec nerozprával, pretože celý čas si obaja s niekým písali prostredníctvom telefónu. K ďalšiemu stolu prišla skupinka ľudí, ktorí skôr ako si sadli, tak si z vreciek a kabeliek najskôr vytiahli na stôl telefóny. Veď čo ak by im niekto písal a oni by neboli online?! Alebo by mohla nastať trápna chvíľa ticha, ktorá sa dá vyplniť prezeraním nástenky na niektorej zo sociálnych sietí. Predpokladám, že vás v tomto prípade neprekvapí, že od čašníka si skôr ako nápoje vypýtali heslo na wi-fi.

Prežívajte viac reálny život

Na začiatok si zodpovedajme dve, na prvý pohľad veľmi jednoduché otázky – koľko času denne strávite na internete? A čo tam najčastejšie robíte? V závislosti od vekovej kategórie sa vaše odpovede budú meniť. S určitosťou viem povedať, že sa medzi nimi nájde už spomínané prezeranie sociálnych sietí, komunikácia s rodinou a známymi prostredníctvom rôznych internetových aplikácií, získavanie informácie o produktoch a v neposlednom rade samotné online nakupovanie. Vždy je dôležité nájsť rozumnú mieru a nežiť viac vo virtuálnom svete ako v tom reálnom. Tam, kde sa radosť vyjadruje iskrou v očiach a úsmevom na tvári. Kde detský smiech je na nezaplatenie. A kde viete človeka reálne objať a tým mu vyjadriť, čo cítite. Nie iba prostredníctvom emotikonov či “storíčiek” na sociálnej sieti…

Nákupné správanie na internete

Vráťme sa ale k jednej z tém, ktorá nám, naopak, život uľahčuje. Takmer v každej domácnosti si už niekto minimálne raz objednal tovar cez internet. Ak hľadáme najvhodnejší produkt a nemáme jasnú predstavu, vďaka internetu máme možnosť ušetriť čas strávený behaním z obchodu do obchodu. V krátkom čase si vyhľadáme rôzne alternatívy produktu a navzájom porovnáme ich parametre vrátane ceny. Po výbere stačí zadať doručovaciu adresu a kuriér vám balíček dovezie až pred dvere vašej domácnosti.

Online nákupy z obchodných reťazcov

Medzi najnakupovanejšie produkty cez internet patria spotrebiče, elektronika, oblečenie či kozmetika. Čo však chodí najčastejšie kupovať do obchodu každý z nás? Sú to nepochybne potraviny. Niektorí chodia na veľké nákupy raz za týždeň, iní preferujú každodenné menšie nákupy. Každý má to svoje zaužívané, čo mu vyhovuje najviac. Trend nakupovania cez internet dosiahol úroveň, kedy môžete nakupovať už aj potraviny tak, že si vyberáte z internetovej ponuky z pohodlia domova. Na výber je v ponuke množstvo produktov, ktoré vám budú doručené kvalitné a čerstvé priamo domov.

A čo ďalej?

Rozmýšľali ste už aj vy, že by ste rozšírili svoje pôsobenie na internet, ale stále vás niečo brzdí vo vašom presvedčení? Toho, čo môžete získať, je oveľa viac ako toho, čo by ste v prípade neúspechu mohli stratiť. Tak neváhajte už ani minútu. Navyše, so šikovným softvérom, ktorý bude s vašim e-shopom prepojený, môžete získať ešte viac. Pýtate sa, že čo napríklad? S ONIXOM je to nepochybne zjednodušenie správy webu, odstránenie duplicitného prepisovania objednávok a tým ušetrenie času. A v neposlednom rade to, čo je pre každého obchodníka dôležité – spokojný zákazník. Umožníte mu vidieť vždy aktuálny stav objednávok na e-shope. Určite sa poteší, ak bude mať neustály prehľad o svojej objednávke, či už formou SMS alebo e-mailu. Ďalšie spôsoby, ako je možné budovať vzťah so zákazníkom si môžete prečítať v článku Budujte si vzťahy so zákazníkmi.

Komentáre k článku:

Súvisiace témy k článku:
                        
KROS
Copy link