Menu

Záleží vám na podnikaní? Vyberte si to najlepšie 

Mať ten správny podnikový systém sa oplatí. Pomôže vám s rastom biznisu a tvorí hlavný pilier chodu celej spoločnosti. Pred tým, ako si ho zaobstaráte je dobré vedieť, čo od neho môžete očakávať. Ak vám záleží na vašej firme, výber toho správneho podnikového systému by ste nemali nechať na náhodu. Prečítajte si viac o top funkciách jedného znajpredávanejších podnikových systémov na Slovensku. ONIXU. 

Zákazky pod kontrolou

Je dôležité vedieť koľko času, materiálu či peňazí ste minuli na tej či onej zákazke. S ONIXOM budete mať kontrolu nad každou zákazkou už od jej začiatku. Čerpanie, sledovanie stavu, jej vyhodnotenie či všetky dôležité dokumenty budete mať prehľadne na jednom mieste. Spokojní budete nielen vy, ale aj vaši zákazníci.
To že cesta každej zákazky začína pri cenovej ponuke, je nám jasné. Preto bude tá vaša atraktívna už na prvý pohľad. Vďaka ONIXU.

100 % prehľad o e-shope a stave zásob

Mobil je našou každodennou súčasťou, prečo ho nevyužiť naplno aj pri práci? Zjednodušte si aktivity, ktoré zaberajú zbytočne veľa času. Doručený tovar, pomocou Mobilného skladníka jednoducho naskenujete a porovnáte s odoslanou objednávkou. Prijatie tovaru sa automaticky, bez nutnosti použiť papier, zapíše do ONIXU ako príjemka. Stav zásob, budete mať plne vo svojej moci.

Prehľad o zdraví firmy, ktorý si zamilujete

Majte pod kontrolou finančné štatistiky firmy. V priebehu niekoľkých sekúnd za vás ONIX vyhodnotí všetky zadané dáta. Predaje, nákupy, sklad, ale aj účtovníctvo budete mať vďaka grafom a analýzam zobrazené na pár klikov. S automatickým odosielaním prehľadov máte navyše všetky informácie pravidelne vo svojom e-maile. Nemusíte na to ani zapnúť program.

Prehľadné informácie o objednávke či upomienke

Poznáte to, niečo si objednáte a hneď chcete vedieť či je objednávka v poriadku a kedy bude doručená. Z pohľadu zákazníka to všetci chápeme. Horšie to je pri zamestnancoch, ktorí musia na tieto otázky odpovedať a venovať čas tak trochu zbytočným činnostiam. Zautomatizujte procesy vo firme a nastavte si notifikácie. Zákazník tak dostane informácie o objednávke či upomienke. Výrazne sa tak zníži počet faktúr po splatnosti.

Tlačové zostavy na mieru

Každý máme istú predstavu o tom, čo chceme vidieť na výstupoch z programu. Preto v ONIXE pripravíme tlačovú zostavu presne podľa vašich predstáv. Prechod na nový softvér bude o to jednoduchší. V programe máme dostupné aj zostavy na stiahnutie, ktoré sú čiastočne parametrizované, čo určite oceníte pri rôznych typoch cenových ponúk, dodacích listov alebo vystavených faktúr.

Nebudete na to sami

Od začiatku nasadzovania ONIXU sme v tom s vami. Program sa snažíme dokonale prispôsobiť a odovzdať všetky postupy preto, aby ste ho mohli využívať naplno. Ani po nasadení programu do firmy to u nás nekončí. Stále je tu zákaznícka podpora. Okrem individuálneho prístupu, pripojenia cez TeamViewer sme k dispozícií na e-maile či telefóne. Keď budete potrebovať pomôcť, môžete sa na nás spoľahnúť.

Zdieľať
KROS
O nás
Blog
Kontakty