Dobrý deň, mám taký praktický nápad – námet k účtovaniu dokladov. Externe účtujem doklady kaviarne, ktorá podáva aj raňajkové menu. Takže denne ráno nakupujú v malých množstvách suroviny, nákup tovarov platia firemnou kartou. Takže mesačne mám napr. aj 30- 40 dokladov z Lidla a aj z iných obchodov.  Chcela som si uľahčiť prácu a chcela som účtovať napr. 5 dokladov z Lidla cez interný doklad a následne sumárny doklad, kde som si chcela zaevidovať každý jeden doklad. A tu vznikol problém – na doklade z ERP Lidl  nie je uvedený sumár nákupu s 20 % DPH, ani sumár nákupu s 10 % DPH. Tak pri nahadzovaní samostatných dokladov si musím spočítať sumár nákupov podľa sadzieb DPH. Viem si priamo nahodiť základ dane 20 % následne 20 % DPH, ale sumár to program neurobí . Bolo by to oveľa jednoduchšie, keby program urobil aj sumár podľa jednotlivých sadzieb automaticky / aby som to nemusela spočítavať ručne/. A ešte  by bolo super, keby pri nahadzovaní vyššie uvedených súm som mohla používať enter a nie sa kurzorom nastavovať do jednotlivých políčok. Určite by to veľmi urýchlilo prácu.

Ďakujem pekne. S pozdravom Teniaková

, pridaná odpoveď 22. augusta 2023