Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať, prečo mi nechce systém dovoliť vytlačiť zostavu Evidencia príjmov a výdavkov – jednoduchá zostava. Vyskočilo mi okienko: “Nie je možné naraz vytlačiť doklady pre platiteľa DPH a pre neplatiteľa DPH. Je potrebné si nastaviť filtre tak, aby zodpovedajúce doklady boli iba pre platiteľa alebo neplatiteľa DPH”. Môžete mi povedať, kde sa nastavujú tie filtre?
Ďakujem.
S pozdravom
Petríková
1 odpoveď
Dobrý deň pani Petríková,
v prípade, že ste v priebehu roka spracovávali účtovníctvo platiteľa aj neplatiteľa DPH, je potrebné evidenciu príjmov a výdavkov vytlačiť za obdobie platiteľa a obdobie neplatiteľa DPH. Obdobie zadáte v tlačovom formulári, ktorý vyvoláte napr. cez hlavné menu v programe Tlač/Evidencia príjmov a výdavkov/Evidencia príjmov a výdavkov. V zobrazenom formulári, na záložke Filtrer, zvoľte Dátum vyhotovenia – Obdobie a zadajte konkrétne obdobie, kedy ste boli platiteľmi a neplatiteľmi DPH.