Dobrý deň, vytvorili sme nového užívateľa, ktorý má na starosti personalistiku. V nastaveniach užívateľ sme upravili k čomu všetkému môže mať prístup, ale aj po telefonáte na hotline min.týždeň, po kontrole čo nám poradili, stále nemá prístup k niektorým údajom.
V karte zamestnanca nemôže pridávať heslo do mailu, a v záložke zrážky-vidí zrážky ale nemôže meniť ani pridať alebo odstrániť (stravné a bank.účet). A takisto export nemôže robiť do poisťovní. Tieto tri veci by sme potrebovali aktivovat. Viete mi poradiť čo musí byť zaškrtnuté? Lebo zaškrtnuté má celú Personalistiku v DOMOV-PERSON. aj v EXPORTY tam má prvé tri SP,ZP,DU. MáME AJ strediska a podstrediska, všetko je nastavené rovnako. Poradíte mi prosím? Ďakujem pekne. Rýzková
2 odpovede
Vážená pani Rýzková,
aby sme prístupové práva nastavili, spoločne, podľa Vašich požiadaviek bolo by lepšie, aby ste sa ozvali telefonicky na 041/7071041. Vo všeobecnosti platí, že pre prístup k zadaniu hesla k emailu je potrebné nastaviť aj práva pre výpočet miezd. Stačí, aby na jednom podstredisku boli práva na výpočet miezd nastavené na Pridanie. Táto voľba pomôže aj pri zrážkach. Pre prístupové práva k exportom je potrebné mať nastavené opäť aj práva na výpočet miezd aspoň na čítanie a aspoň pre jedno podstredisko. Ak by uvedené riešenie nepomohlo budeme radi, ak sa nám ozvete telefonicky a spolu prejdeme uvedené nastavenia.