Napriek niektorým vylepšeniam v poslednej dobe (napr. evidencia preukazov) stále mám pocit, že vám chýba reálne poznanie používania programu v praxi – hlavne požiadavky a potreby každodenného používania. Ale, aby som len nekritizoval, pár námetov na vylepšenie:
Personalistika:
Údaje na hlavnej obrazovke:
– Nezmyselne tam chýba údaj – číslo ulice (čím sa stáva výstup na ďalšie spracovanie prakticky nepužiteľný)
– Úplne zbytočne sú tam údaje ako napr.: – národnosť, štátna príslušnosť, rodinný stav a pod., ktoré sa prakticky nepoužívajú
–  Pre každodenné rýchle využitie v práci by tam mohol byť skôr údaj ako napr.: – telefónne číslo, dátum nástupu, výstupu, či platnosti pracovnej zmluvy, pracovné zaradenie (funkcia) a pod.
– Ideálne by bolo ak by si užívateľ mohol sám nastaviť, ktoré údaje chce mať zobrazené a ktoré nie
– Taktiež by bolo dobré ak by sa napr. na lište zobrazoval celkový počet zobrazených pracovníkov
– Zobrazenie podľa výplatných útvarov – dať možnosť, aby sa zobrazili viaceré výplatné útvary naraz – prípadne zobrazenie všetkých pracovníkov okrem zvoleného pracovného útvaru
Dokumenty:
– Ideálne by bolo ak by si užívateľ mohol nakonfigurovať výstupné reporty sám (napr. je požiadavka vedenia spoločnosti predložiť zostavu pracovníkov so vzdelaním, pracovným a platovým zaradením
– Pri exporte tlačovej zostavy by bolo vhodné, aby export prebehol tak, aby sa dal priamo použiť pre hromadnú korešpondenciu, bez vynechaných riadkov, bez zlúčenia mena, priezviska a titulu. (triedenie podľa abecedy je potom veľmi komplikované)
– Zostavy „Preukazy“ : mala by byť možnosť spraviť zostavu napr. len jedného typu preukazu

, pridaná odpoveď 22. novembra 2020