Dobrý deň, z Dôvery mi prišla výzva na predloženie súhrnného ročného výkazu,ktorý som zabudla poslať. Chcela som si ho vygenerovať a zaslať elektronicky, avšak stále mi to vyhadzuje hlášku – nenašiel sa účet danej poisťovne, bez zadaného účtu nie je možné údaje vytlačiť. Neviete mi prosím poradiť, kde mám ten účet vyplniť, pretože v bankových účtoch ho vyplnený mám. Ďakujem za radu
1 odpoveď
Vážená pani Andrea,
pre vytvorenie exportu, prípadne pre tlač Výkazu preddavkov pre ročné zúčtovanie je potrebné mať správne zadaný bankový účet zdravotnej poisťovne. Pokiaľ účet na zdravotnú poisťovňu máte zadaný a program Vás upozorní, že sa nenašiel účet danej poisťovne, je potrebné skontrolovať si zadanie kódu poisťovne. Kód poisťovne si opravíte v menu Organizácia – Bankové účty, vyberiete si účet ZP Dôvera a v poli Kód zadáte štvormiestny kód (prvé dve čísla sú kódom ZP, druhé dve čísla sú kódom pobočky). Po oprave kódu si môžete tento dokument vytlačiť, prípadne exportovať na zdravotnú poisťovňu.