Privítal by som, ak by sa tabuľka” Prehľad predaných produktov” v sekcii Partnery – Doklady CRM- po prispôsobení vlastným požiadavkám po zatvorení OMEGY nezmenila. Stále ju treba upravovať.
Ďakujem
Boris BR, pridaná odpoveď 22. novembra 2020
1 odpoveď
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš námet na úpravu v programe Omega. Zaradíme ho do zoznamu prijatých námetov od zákazníkov a vyhodnotíme (možnosť a náročnosť zapracovania, využiteľnosť a prínos pre užívateľov v závislosti od náročnosti zapracovania).
V prípade, že Váš námet bude vyhodnotený kladne, bude zaradený do plánu a postupne pripravený na zapracovanie do budúcich verzií programu Omega, o čom Vás budeme informovať.
Ďakujeme za pochopenie.
Boris BR, pridaná odpoveď 22. novembra 2020