Dobrý deň,
zamestnankyňa bola na rodičovskej dovolenke. Počas RD ukončila pracovný pomer k 30.6.2018. Zostala jej dovolenka, tak sme jej ju preplatili. Mám problém s výkazom do sociálnej poisťovni, nechce mi prejsť. Vyexportovala som výkaz poistného a príspevkov v júli 2018. Keď ho vložím na odoslanie v elektronickej schránke sociálnej poisťovne, tak mi ho neodošle a hlási mi chybu: chybná hodnota obdobia (max. 062018). Keď vytlačím výkaz z Olympu, tak je tam zadané: číslo výkazu 07992018; príjmy zúčtované 072018 a v prílohe mi vykazuje obdobie 012016 po skončení a 022016 po skončení. Zamestnankyňa mala dovolenku z roku 062015-022016 mala materskú dovolenku.
Takúto chybu – ,,chybná hodnota obdobia (max. 062018)” mi hlási aj v druhej spoločnosti pri dohode o vykonaní práce, ktorú brigádnici vykonali 10.6.2018. Tam je presne to iste – Keď vytlačím výkaz z Olympu, tak je tam zadané: číslo výkazu 07992018; príjmy zúčtované 072018 a v prílohe mi vykazuje obdobie 062018. Prosím Vás viete mi poradiť, kde vlastne je chyba? Ďakujem Vám, s pozdravom Libuša Hrnčiarová.
1 odpoveď
Vážená pani Hrnčiarová,
ozvalo sa nám už viac zákazníkov, že neprechádza VPP do SP za obdobie 062018. Hlási chybu “Chybná hodnota obdobia (max.062018). Danú situáciu sme preverili. Chyba je na strane Sociálnej poisťovne, ktorá pre svojich užívateľov e-služieb zverejnila na svojej web stránke usmernenie. Portál by mali pravdepodobne sprístupniť 26.7.2018.