Menu

Jarná vlna digi noviniek (6. časť)

Spojenie PDF a ISDOC

Ak je doklad raz v elektronickej podobe, mal by v nej aj zostať. Ušetríme si tým kopec času a peňazí. Veď čo je jednoduchšie ako nahrať alebo poslať doklady do KROS Digitálnej kancelárie, kde sa automaticky samé spracujú a už si ich len stiahneme do OMEGY alebo ALFY plus? Už čoskoro pribudne ďalší dôvod prečo pracovať s dokladmi v elektronickej podobe.  Je ním ISDOC.

“ISDOC je formát elektronického dokumentu používaný na vytváranie, výmenu a spracovanie obchodných dokumentov, ako sú napríklad faktúry. Keď je ISDOC priložený do PDF faktúry, všetky potrebné informácie pre účtovníctvo sú uložené práve v nej. Tento systém pomáha firmám ušetriť nielen čas, ale aj znižuje riziko chýb pri spracovaní dokladov.”  

Preto už teraz učíme našu OMEGU, ALFU plus a KROS Fakturáciu vytvárať PDF faktúry s ISDOC štandardom, čo znamená, že PDF faktúra bude obsahovať nielen tradičný vizuálny obsah (texty a obrázky), ale aj XML súbor skrytý pod kapotou. Pre vás, používateľov, sa proces vytvárania PDF faktúr nezmení, stále zostane zachovaná jeho pôvodná jednoduchosť a pohodlie.

KROS Digitálnu kanceláriu zasa naučíme takéto PDF faktúry čítať. Spracovanie faktúr a účtovníctva tak bude opäť o niečo jednoduchšie a hlavne bez chýb a preklepov. Tak ako sme na to zvyknutí pri bločkoch.

Prístupové práva používateľov

Doteraz bolo v možné v KROS Digitálnej kancelárii jednotlivým používateľom priradiť rolu, ktorá ich určitým spôsobom obmedzila v niektorých úkonoch pri práci. Napríklad, niekto si vedel faktúry len prezerať, iný ich vedel aj pridávať či upravovať.

S narastajúcim počtom používateľov prišiel čas pridať aj iné, rozšírené možnosti prístupu. Oceníte to napríklad v prípade, že nechcete, aby mal váš zamestnanec prístup do evidencie Banky, kde sa nachádzajú citlivé informácie o pohyboch na firemnom účte. Alebo chcete, aby Digitálny archív videli iba niektorí používatelia? Aj to bude možné.

Číselné rady

Vedieť nastaviť viac číselných radov pre pokladňu aj faktúry, kvôli importu do OMEGY.“, „Sťahovanie dokladov do rôznych číselných radov.“, alebo „Možnosť nastavenia viacero číselných radov pre viac pokladní.“

Toto sú len niektoré z námetov od vás na možnosť zaradiť si doklad do konkrétneho číselného radu tak, aby ste už v účtovných programoch nemuseli robiť žiadne dodatočné úpravy. Veríme, že aj táto novinka vám pomôže k tomu, aby ste kopu faktúr spracovali hladko a rýchlejšie.

Stiahnutie dokladov z archívu

Aj keď vďaka KROS Digitálnej kancelárii máte všetky svoje doklady dostupné kedykoľvek a kdekoľvek, sú situácie, kedy ich potrebujete mať fyzicky v rukách – či pre potrebu vlastnej zálohy, alebo pre odovzdanie časti účtovníctva klientovi. Preto už čoskoro bude možné si všetky nahrané doklady v Digitálnom archíve stiahnuť do jedného ZIP súboru, s ktorým budete vedieť ďalej pracovať.

Bezplatná konferencia k digitalizácii účtovníctva a miezd

Zaujíma vás digitalizácia? Prihláste sa zdarma na konferenciu Trendy v digitalizácii účtovníctva a miezd. Dozviete sa, ako nastaviť digitálne účtovníctvo s dôrazom na splnenie legislatívnych požiadaviek. Porovnáme, ako digitalizácia účtovných a mzdových procesov funguje na Slovensku a ako v Čechách. Predstavíme ďalšie moderné online appky, ktoré výrazne uľahčujú spracovanie daňového priznania, dochádzky či osobných dotazníkov v personalistike.

*Spomínaná funkčnosť v tomto blogu je aktuálne vo fáze vývoja. O jej sprístupnení vás budeme informovať.

Zdieľať
Súvisiace témy k článku
KROS
O nás
Blog
Kontakty