Menu

Poďte s nami do digitálneho sveta

Všade veľa papierov, šanónov, stoly zasypané faktúrami od vašich klientov, ktoré potrebujete urgentne zaúčtovať a vy neviete, čo skôr. Určite ste to už všetci zažili. Strávite viac času administratívnou činnosťou, zakladaním, prípadne hľadaním dokladov. Dokonca možno ani nestíhate dvíhať telefón vášmu klientovi alebo šéfovi.  

A majitelia firiem? Neustále telefonáty s účtovníčkou, lebo potrebujete taký a taký doklad, zaslať faktúru, potrebuje si len niečo skontrolovať na dokladoch a neviete sa k nim dostať. Samý stres, chaos, nervozita a nervy na krajíčku. 

Urobte za týmto všetkým STOPKU!

Uľahčíte si prácu. Zbavte sa zbytočnej administratívy, kopy papiera, získajte viac času na prácu, ktorú potrebuje skutočne vykonávať, prácu, ktorá vás baví. A v neposlednom rade získajte viac času na svojich klientov, záľuby a šéfa, ktorý  už nebude viac nervózny, lebo mu nedvíhate telefón. Že neviete ako? Máme pre vás riešenie v podobe Digitálnej kancelárie. 

Svetom neustále hýbu nové a nové technológie, modernizácie aj digitalizácia, a nie je to inak ani v našej firme. Preto sme neváhali a pripravili pre vás riešenie, ktoré zjednoduší život a prácu nielen účtovníkom, ale aj majiteľom firiem. 

Ak ste sa našli v prvých riadkoch a povedali si: „ako by ste mi priamo z duše hovorili“, tak Digitálna kancelária je ideálnym riešením práve pre vás. 

Čo sa skrýva pod Digitálnou kanceláriou?

Okrem toho, že v Digitálnej kancelárií môžete vidieť prílohy jednotlivých dokladov, slúži hlavne ako digitálne úložisko. Nie je to však hocijaké úložisko. Jeho súčasťou je Digitálny archív, v ktorom sa ukladajú účtovné záznamy v elektronickej podobe spolu s legislatívnými náležitosťami a prílohami  priamo z vášho účtovného programu OMEGA alebo ALFA plus 

Máte ich tak k dispozícií kedykoľvek a kdekoľvek. Každý, kto má prístup do Digitálnej kancelárie, si môže stiahnuť, prezerať aj vytlačiť všetky doklady pokojne aj z pohodlia domova, prípadne všade tam, kde má pripojenie k internetu.  

Aký budete mať z toho úžitok?

Predstavte si, že vám klient pošle faktúry e-mailom. Vy si ich stiahnete priamo do OMEGY a hromadnou funkciou ich rozúčtujete. V účtovnom zázname budete vidieť v prílohe náhľad faktúry a všetky účtovné záznamy sa automaticky spolu s prílohami uložia do Digitálneho archívu. Na pár klikov máte faktúru zaúčtovanú a bezpečne uloženú v elektronickej podobe. Pekná predstava, čo poviete? 

  • ušetríte tak čas pri spracovaní dokladov, 
  • nemusíte vyhľadávať doklady v zakladačoch, rýchlo si ich viete vy aj váš klient vyfiltrovať podľa požadovaných kritérií, 
  • žiadne ukladanie a archivácia listinných záznamov, čo vám ušetrí nielen miesto v kancelárii, ale aj náklady spojené s prenájmom archívnych priestorov,
  • získate rýchle a jednoduché prístupy aj pre daňovú kontrolu. 

    Ešte stále váhate? Okrem spomínaných výhod si môžete byť istí, že elektronické doklady uložené v Digitálnom archíve máte bezpečne uchované a nikdy o ne neprídete. Ukladajú sa na zabezpečené cloudové úložisko, ktoré zároveň spĺňa požiadavky GDPR, a preto sa nemusíte obávať, že elektronické doklady stratíte. Všetky dáta denne priebežne zálohujeme a v prípade potreby ich vieme kedykoľvek obnoviť. 

    Poďte s nami do digitálneho sveta, ktorý vám budeme neustále zdokonaľovať, vylepšovať. Pridávať budeme ďalšie a ďalšie funkcie, ktorými vám zjednodušíme prácu a získate tak čas na ďalšie aktivity na spríjemnenie života. 

    Chcem vedieť viac

    Zdieľať
    Súvisiace témy k článku
    KROS
    O nás
    Blog
    Kontakty