Menu

Pre jednoduchší (nielen) podnikateľský život

V podnikateľskom prostredí je dôležité, aby všetko šliapalo ako hodinky. ONIX môže byť vašim každodenným pomocníkom. Predstavujeme vám jeho hlavné benefity.  

Prehľad o výkone firmy v jednom systéme 

Každý správny podnikateľ bez ohľadu na predmet podnikania musí mať prehľad, čo sa v jeho firme deje. A to nie len raz za čas, keď si uprace na stole. O všetkých dôležitých záležitostiach musí byť včas informovaný. Teda v prípade, ak chce byť úspešný. Prečo?  

Príklady máme všade okolo seba. Aby som na nikoho konkrétneho neukazovala prstom, tak si rozoberme slovenský seriál, kde boli vykreslené postavy s rôznymi charaktermi. Ako vždy, pozitívne aj negatívne. A medzi nimi aj pár, ktorý si pred očami diváka pomáhal vylepšiť rodinný rozpočet. Ako? Pre nich veľmi jednoducho – svoju špajzu každý deň zásobovali potravinami z kuchyne, v ktorej pracovali.  

Majte prehľad o svojej “kuchyni” pevne v rukách skôr, ako zmiznú všetky skladové zásoby. S ONIXOM môžete mať všetky informácie v prehľadnej tabuľke kedykoľvek k dispozícii. Ak si hovoríte, že váš biznis vyžaduje byť neustále v teréne a mať všetko online v telefóne, máme pre vás dobré správy. Nastavte si frekvenciu zasielania dôležitých ukazovateľov a všetky sa vám vždy v pondelok ráno zobrazia v e-maile formou prehľadného grafu. 

Poriadok vo firemných procesoch 

Zdá sa vám, že všetko vo vašej firme beží tak, ako má Ale je to naozaj tak? Len málo zamestnancov dokáže svojmu zamestnávateľovi povedať pravdu do očí. Niet sa čo čudovať. Veď práca nás všetkých živí a oponovať svojmu nadriadenému by nás mohlo stáť pracovné miesto. Preto sa často stretávame so situáciou, že vykonávame úkony, ktoré nemajú žiadnu pridanú hodnotu. A keďže sa tak robia už desať rokov, budú sa tak robiť aj jedenásty 

Prestaňte sa báť. Spravte si raz a navždy poriadok vo všetkých firemných procesoch. Vypočujte si svojich zamestnancov. S podnikovým systémom na mieru vám pomôžeme nastaviť všetky firemné procesy tak, aby vaši zamestnanci pracovali čo najefektívnejšie a už sa viac nemuseli podriaďovať programuZároveň vpustíte do svojej firmy transparentnosť. Samozrejme len v takej miere, v akej sami uznáte za vhodné.  

Vzťah so zákazníkom na prvom mieste  

Náš zákazník, náš pán! Toto slovné spojenie pozná asi každý podnikateľ. Kto sa ním naozaj riadi? Sú firmy, ktoré si overujú spokojnosť zákazníka po každom telefonáte alebo osobnej návšteve na zákazníckom centre. Ale dostali ste niekedy spätnú informáciu o tom, ako to spracovali? Nepoznám presné štatistiky o tom, koľko firiem s týmito zákazníckymi emóciami reálne pracuje, ani koľko zákazníkov vyjadrí svoje pozitívne alebo negatívne pocity ako spätnú väzbu.  

V každom prípade viem, že zákazníkova negatívna skúsenosť sa šíri ako mor. Ak som nebola spokojná s odvedenou prácou, za ktorú som si zaplatila, budem o tom dlho rozprávať na rôznych miestach. A budú o tom rozprávať aj moji známi ich známym. Kto ale zvykne tak veľa rozprávať o tom, s čím bol spokojný? Berie sa to ako samozrejmosť, hoci by sa nemalo. Každý má rád pochvalu, tak hovorme tieto slová nahlas častejšie.  

Je nevyhnutné si s každým budovať vzťah už od začiatku. Sama za seba môžem povedať, že niekedy aj príjemný úsmev môže znamenať, že opäť prídem. Preto je dôležité dbať na profesionálne vystupovanie a zákazníka si dostatočne vážiť. Niekedy stačí maličkosť ako napríklad SMS k narodeninám alebo poďakovanie za prvý rok s vašou značkou. Ale hlavne, nikdy neprestávajte. Boj o zákazníka je neúprosný, preto si stále s nimi budujte vzťahy.  

Pilier rastu vášho podnikania 

Budovanie dobrého biznisu potrebuje pevné základy. Bez nich možno stavať iba vzdušné zámky, ktoré sa veľmi rýchlo rozplynú. Správny informačný systém bude vašim radcom, na ktorého sa môžete v každom smere obrátiť. Či je to z pohľadu výkonnosti vašich zamestnancov, dôveryhodnosti dodávateľov alebo platobnej disciplíny zákazníkov. Na základe sledovania minulosti bude jednoduchšie odhadovať trendy blízkej budúcnosti. Budete si vedieť stanoviť odvážnejšie plány, ktorých plnenie budete priebežne sledovať a vedieť včas ovplyvňovať. To by mal byť dostatok argumentov, prečo podnikový informačný systém môže pomôcť aj vám. Preto už neváhajte ani chvíľu a kontaktujte nás. Radi vám odpovieme na otázky, ako by aj vám mohol ONIX pomôcť efektívnejšie riadiť firmu.   

Firmy, ktorým už ONIX pomáha

Samozrejme, že sme zvažovali aj iné programy. Vyhral fakt, že ONIX je rovnako ako OMEGA tiež od KROSU. Preto sme nepochybovali, že servis bude na vysokej úrovni. A nezmýlili sme sa. Všetko, čo nám bolo povedané, vždy platilo. A to je pre mňa veľké plus. Najväčší prínos je v objednávkovom module. Teraz presne vidíme, v akej fáze sa zákazka nachádza nielen u nás, ale vidíme informácie za všetky pobočky. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Ing. Róbert Kováčik
AZ FLEX, s. r. o., Veľkoobchodný predaj izolačných materiálov



 

Skúšali sme rôzne systémy - niektoré boli staršie, iné novšie, ale žiadny nespĺňal všetky naše požiadavky. Všetky jednania sa vyznačovali serióznym prístupom. A preto, keď vyšla verzia s API rozhraním, bez váhania sme sa pustili do spolupráce. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Radovan Cifra
BENDR, s. r. o., Veľkoobchod s elektronikou

Mám strašne rád štatistiky. Rád porovnávam a sledujem strategické údaje firmy. Je fantastické, že teraz dokážem plánovať tovar dokonca podľa sezónnosti. A tým, že sú všetky informácie v jednej línii, ONIX pre mňa znamená neskutočné zjednodušenie práce. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Roman Hudáč
FEAST, s. r. o., Veľkoobchod so soľou

ONIXU prebehla rýchlo, s podporou na zákazníckej linke sme spokojní, vždy vyriešia naše otázky a požiadavky. ONIX hodnotím na 11 bodov z 10-tich. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Richard Masár
Landart, s. r. o., Záhradníctvo (maloobchod, e-shop)

Zavedenie nového systému ONIX nám prinieslo väčší prehľad, ale aj nadhľad nad obchodnými údajmi. Tešíme sa aj úspore času pri vytváraní faktúr a objednávok. Oceňujeme vynikajúcu podporu programu ONIX, vďaka ktorej sú prípadné problémy a chyby systému riešené takmer okamžite. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Ing. Marek Greško
TITANS freelancers, Personálna agentúra

S ONIXOM máme vždy aktuálne informácie o stave materiálov na sklade. Šetrí nám množstvo času pri výpočte spotrebovaného množstva materiálov vo výrobe. Do zavedenia ONIXU sa výpočet robil v Exceli, a to iba raz za štvrťrok. Teraz je spotreba známa okamžite. Dnes nám ONIX skutočne pomáha pri podnikaní a uľahčuje prácu. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Andrea Krajčírová
VASPO STONE, s. r. o., Výroba kamenného obkladu

Zdieľať
Súvisiace témy k článku
KROS
O nás
Blog
Kontakty