Menu

Mobilný skladník v ONIXE

Vďaka priemyselným čítačkám čiarových a 2D kódov s Android aplikáciou MODO dokážete robiť príjem a výdaj tovaru v sklade skenovaním. Zefektívnite prácu skladníka a znížite chybovosť pri príjme a vydávaní tovaru na minimum. Aplikáciu oceníte aj pri práci obchodníka v teréne, ktorý priamo od klienta zaeviduje objednávku online.

 

Príjem a výdaj tovaru cez čiarový kód

Už vás nebaví kontrolovať, či vám prišiel objednaný tovar a či sedia dohodnuté ceny? Odoslané objednávky sa automaticky zobrazia v mobilnom zariadení skladníka. Tovar, ktorý príde, skladník jednoducho naskenuje a porovná s odoslanou objednávkou. Po prijatí tovaru sa automaticky zapíše do ONIXU príjemka. Celý príjem tovaru prebehne plne automatizovane bez nutnosti použiť papier alebo prácne porovnávať objednávku s došlou faktúrou.

 

Vybavenie prijatej objednávky

Objednávka od zákazníka zaevidovaná do ONIXU sa automaticky dostane do mobilného zariadenia skladníkovi a ten vie presne, čo má pripraviť na expedíciu zákazníkovi. Skladník po pripravení objednávky automaticky zapíše výdajku alebo dodací list do systému. Celý proces prebehne bez jediného papiera a nutnosti prepisovať údaje do systému. Faktúru pre zákazníka vytvoríte na jeden klik a tovar môžete okamžite expedovať.

Obchodný cestujúci

Mobilná aplikácia umožní vašim obchodným zástupcom zbierať objednávky v teréne a posielať ich online na centrálu. Takto prijaté objednávky sa automaticky prenesú skladníkovi do zariadenia a ten ich môže ešte v ten deň expedovať zákazníkovi. Výrazne tak skrátite dobu vybavenia objednávky a predídete tomu, že váš tovar bude chýbať na pulte v obchode. Bonusom je, že obchodník má v teréne stále k dispozícii informácie o stave zásob na sklade.

Obsluhu zákazníka na predajni

Máte rozsiahlu predajňu s obslužným personálom? Zbavte sa papierikov s popisom kupovaného tovaru a pošlite ho automaticky na pokladňu. Zákazník len príde k pokladni a zaplatí za vybraný tovar. Obsluha zákazníka sa tým zrýchli a  zároveň sa zvýši bezpečnosť prenosu informácii medzi obslužným personálom a pokladňou.

Tlač štítkov tovaru

Z aplikácie môžete tlačiť samolepiace štítky na prijímaný tovar. Tlačiareň pripojíte cez Bluetooth, WiFi či LAN kartu v počítačovej sieti. Aplikácia predvolí informácie na štítok, kde doplníte údaje o cene, či množstve v balení a zvolíte množstvo štítkov, ktoré sa vytlačia. Skladník tak cez aplikáciu nielen príjme tovar, ale aj zabezpečí štítky na jeho polepenie bez nutnosti použiť počítač.

Inventarizácia tovaru v sklade

Využite Mobilného skladníka aj pre zjednodušenie procesu inventúry. Nemusíte vypisovať skutočné počty do papierových zoznamov a tie prácne prepisovať do informačného systému. Tovar jednoducho nasnímate a zadáte skutočné množstvá. Po vykonaní inventúry aplikácia prenesie skutočné stavy do ONIXU, ktorý automaticky vygeneruje inventúrne rozdiely.

O hardvér aj softvér sa postaráme

Starostí so zháňaním čítačky a softvérového vybavenia mobilného zariadenia hoďte za hlavu. Všetko, čo pre svoju prácu potrebujete, vám zabezpečíme prostredníctvom nášho dodávateľa BARTECH SLOVAKIA, spol. s r.o.

Kontaktujte nás

ONIX vám okrem skladového hospodárstva pomôže aj s ďalšími povinnosťami a uľahčí vám prácu. Presvedčte sa sami. Ozvite sa nám a začnite riadiť vašu firmu efektívne.

Kontaktovať

Firmy, ktorým už ONIX pomáha

Landart, s. r. o.

Potenciálnym zákazníkom odporúčam nešpekulovať s inými informačnými systémami. Samotná implementácia ONIXU prebehla rýchlo, s podporou na zákazníckej linke sme spokojní, vždy vyriešia naše otázky a požiadavky. ONIX hodnotím na 11 bodov z 10-tich. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Richard Masár
Landart, s. r. o.
AZ FLEX

Samozrejme, že sme zvažovali aj iné programy. Vyhral fakt, že ONIX je rovnako ako OMEGA tiež od KROSU. Preto sme nepochybovali, že servis bude na vysokej úrovni. A nezmýlili sme sa. Všetko, čo nám bolo povedané, vždy platilo. A to je pre mňa veľké plus. Najväčší prínos je v objednávkovom module. Teraz presne vidíme, v akej fáze sa zákazka nachádza nielen u nás, ale vidíme informácie za všetky pobočky. A sledovanie štatistík je neporovnateľné. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Ing. Róbert Kováčik
AZ FLEX, s. r. o.
VASPO STONE

S ONIXOM máme vždy aktuálne informácie o stave materiálov na sklade. Šetrí nám množstvo času pri výpočte spotrebovaného množstva materiálov vo výrobe. Do zavedenia ONIXU sa výpočet robil v Exceli, a to iba raz za štvrťrok. Teraz je spotreba známa okamžite. Dnes nám ONIX skutočne pomáha pri podnikaní a uľahčuje prácu. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Andrea Krajčírová
VASPO STONE, s. r. o.
FEAST

Mám strašne rád štatistiky. Rád porovnávam a sledujem strategické údaje firmy. Je fantastické, že teraz dokážem plánovať tovar dokonca podľa sezónnosti. A tým, že sú všetky informácie v jednej línii, ONIX pre mňa znamená neskutočné zjednodušenie práce. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Roman Hudáč
FEAST, s. r. o.
BENDR, s. r. o.

Skúšali sme rôzne systémy – niektoré boli staršie, iné novšie, ale žiadny nespĺňal všetky naše požiadavky. Keď som videl jednoduché rozhranie programu ONIX, hneď som si dohodol stretnutie s obchodným zástupcom, aby som sa dozvedel viac. Všetky jednania sa vyznačovali serióznym prístupom. A preto, keď vyšla verzia s API rozhraním, bez váhania sme sa pustili do spolupráce. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Radovan Cifra
BENDR, s. r. o.

KROS
Copy link