S ONIXOM je radosť poskytovať servis

Predávate zariadenie, ktoré následne aj servisujete? Plánujte pravidelné servisné prehliadky a revízie v predstihu. Včas vybavené servisy a dobre informovaní technici zabezpečia vašej firme pozitívne referencie.

Detaily o každom zariadení

Poznáte to, zákazník nahlási poruchu a vy hneď neviete, kedy a aké zariadenie ste mu predali. Vyhľadajte v ONIXE zariadenie aj s históriou plánovaných a vykonaných servisných úkonov. Zistite jedným klikom, či ide o záručný alebo pozáručný servis a či bude efektívnejšie zariadenie vymeniť za nové alebo opraviť.

 

Majte servis pod kontrolou

Buďte pripravení na servisy, ktoré vás čakajú. Pozrite si ich zoznam na najbližšie obdobie v ONIXE. Jednoducho ich rozdeľte medzi technikov aj s podrobnými inštrukciami. Technici okamžite vedia, koho kontaktovať, aká je porucha a hneď si pripravia montážny materiál aj prístroje. Informujte zákazníka včas, pokiaľ servis mešká kvôli dodávateľovi dielov.

Dáta o servisoch pokope

Majte prehľad o detailoch servisu. Zaevidujte spotrebované náhradné diely, montážny materiál, odpracované hodiny každého technika či precestovanú vzdialenosť. ONIX automaticky vyskladní náhradné diely a pomocný materiál. Nakoniec vytlačte protokol o odovzdaní zariadenia zákazníkovi.

Kontaktujte nás

ONIX vám okrem servisu pomôže aj s ďalšími povinnosťami a uľahčí vám prácu. Presvedčte sa sami. Ozvite sa nám a začnite riadiť vašu firmu efektívne.

Kontaktovať

KROS
Copy link