S ONIXOM je radosť poskytovať servis

Predávate zariadenie, ktoré následne aj servisujete? Plánujte pravidelné servisné prehliadky a revízie v predstihu. Včas vybavené servisy a dobre informovaní technici zabezpečia vašej firme pozitívne referencie.

Detaily o každom zariadení

Poznáte to, zákazník nahlási poruchu a vy hneď neviete, kedy a aké zariadenie ste mu predali. Vyhľadajte v ONIXE zariadenie aj s históriou plánovaných a vykonaných servisných úkonov. Zistite jedným klikom, či ide o záručný alebo pozáručný servis a či bude efektívnejšie zariadenie vymeniť za nové alebo opraviť.

 

Majte servis pod kontrolou

Buďte pripravení na servisy, ktoré vás čakajú. Pozrite si ich zoznam na najbližšie obdobie v ONIXE. Jednoducho ich rozdeľte medzi technikov aj s podrobnými inštrukciami. Technici okamžite vedia, koho kontaktovať, aká je porucha a hneď si pripravia montážny materiál aj prístroje. Informujte zákazníka včas, pokiaľ servis mešká kvôli dodávateľovi dielov.

Dáta o servisoch pokope

Majte prehľad o detailoch servisu. Zaevidujte spotrebované náhradné diely, montážny materiál, odpracované hodiny každého technika či precestovanú vzdialenosť. ONIX automaticky vyskladní náhradné diely a pomocný materiál. Nakoniec vytlačte protokol o odovzdaní zariadenia zákazníkovi.

Kontaktujte nás

ONIX vám okrem servisu pomôže aj s ďalšími povinnosťami a uľahčí vám prácu. Presvedčte sa sami. Ozvite sa nám a začnite riadiť vašu firmu efektívne.

Kontaktovať

Firmy, ktorým už ONIX pomáha

Landart, s. r. o.

Potenciálnym zákazníkom odporúčam nešpekulovať s inými informačnými systémami. Samotná implementácia ONIXU prebehla rýchlo, s podporou na zákazníckej linke sme spokojní, vždy vyriešia naše otázky a požiadavky. ONIX hodnotím na 11 bodov z 10-tich. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Richard Masár
Landart, s. r. o.
AZ FLEX

Samozrejme, že sme zvažovali aj iné programy. Vyhral fakt, že ONIX je rovnako ako OMEGA tiež od KROSU. Preto sme nepochybovali, že servis bude na vysokej úrovni. A nezmýlili sme sa. Všetko, čo nám bolo povedané, vždy platilo. A to je pre mňa veľké plus. Najväčší prínos je v objednávkovom module. Teraz presne vidíme, v akej fáze sa zákazka nachádza nielen u nás, ale vidíme informácie za všetky pobočky. A sledovanie štatistík je neporovnateľné. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Ing. Róbert Kováčik
AZ FLEX, s. r. o.
VASPO STONE

S ONIXOM máme vždy aktuálne informácie o stave materiálov na sklade. Šetrí nám množstvo času pri výpočte spotrebovaného množstva materiálov vo výrobe. Do zavedenia ONIXU sa výpočet robil v Exceli, a to iba raz za štvrťrok. Teraz je spotreba známa okamžite. Dnes nám ONIX skutočne pomáha pri podnikaní a uľahčuje prácu. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Andrea Krajčírová
VASPO STONE, s. r. o.
FEAST

Mám strašne rád štatistiky. Rád porovnávam a sledujem strategické údaje firmy. Je fantastické, že teraz dokážem plánovať tovar dokonca podľa sezónnosti. A tým, že sú všetky informácie v jednej línii, ONIX pre mňa znamená neskutočné zjednodušenie práce. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Roman Hudáč
FEAST, s. r. o.
BENDR, s. r. o.

Skúšali sme rôzne systémy – niektoré boli staršie, iné novšie, ale žiadny nespĺňal všetky naše požiadavky. Keď som videl jednoduché rozhranie programu ONIX, hneď som si dohodol stretnutie s obchodným zástupcom, aby som sa dozvedel viac. Všetky jednania sa vyznačovali serióznym prístupom. A preto, keď vyšla verzia s API rozhraním, bez váhania sme sa pustili do spolupráce. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Radovan Cifra
BENDR, s. r. o.

KROS
Copy link