Menu
  1. ONIX
  2. Pri nákupe tovaru na nič nezabudnete

Pri nákupe tovaru na nič nezabudnete

S ONIXOM je aj nákup tovaru malina. Zbierajte požiadavky na objednanie tovaru počas celého týždňa a následne ich naraz ich všetky odošlite jednotlivým dodávateľom.

Objednávky pod kontrolou

Produkty, ktoré potrebujete objednať od svojich dodávateľov, si priebežne vkladajte do nákupného košíka a pri objednávaní na nič nezabudnete. Odoslanú objednávku vytvoríte v ONIXE jedným klikom z položiek v nákupnom košíku.

 

Analýza obrátkovosti skladových zásob

Analyzujte vývoj predaja tovaru a predvídajte očakávané zásoby pomocou integrácie s modulom busines intelligence. Vďaka tejto analýze dokážete držať skladové zásoby, ktoré skutočne potrebujete a zvýšite tak obrátkovosť skladu.

Prehľadnosť v dodávateľoch

Každému produktu jednoducho pridelíte všetkých dodávateľov s ich cenami a dodacími lehotami. Pri objednávaní sa podľa aktuálnej situácie rozhodnete, od koho tovar objednáte. Ak naviac na skladovej karte definujete názov a kód v dodávateľovom názvosloví, dodávateľ rýchlejšie spracuje vaše objednávky.

Jednoduchý príjem tovaru

Tovar poľahky prijmete skenovaním čiarových kódov produktov priamo v sklade. Skenovaný tovar sa automaticky spáruje s odoslanou objednávkou, vďaka čomu môžete online kontrolovať prijatý tovar s odoslanou objednávkou. Ak nemáte produkty označené čiarovým kódom, určite oceníte možnosť prijímať tovar v systéme podľa kódového označenia dodávateľa, ktoré zadáte na skladovú kartu.

Kontaktujte nás

ONIX vám okrem nákupu tovaru pomôže aj s ďalšími povinnosťami a uľahčí vám prácu. Presvedčte sa sami. Ozvite sa nám a začnite riadiť vašu firmu efektívne.

Kontaktovať

Firmy, ktorým už ONIX pomáha

Samozrejme, že sme zvažovali aj iné programy. Vyhral fakt, že ONIX je rovnako ako OMEGA tiež od KROSU. Preto sme nepochybovali, že servis bude na vysokej úrovni. A nezmýlili sme sa. Všetko, čo nám bolo povedané, vždy platilo. A to je pre mňa veľké plus. Najväčší prínos je v objednávkovom module. Teraz presne vidíme, v akej fáze sa zákazka nachádza nielen u nás, ale vidíme informácie za všetky pobočky. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Ing. Róbert Kováčik
AZ FLEX, s. r. o., Veľkoobchodný predaj izolačných materiálov



 

Skúšali sme rôzne systémy - niektoré boli staršie, iné novšie, ale žiadny nespĺňal všetky naše požiadavky. Všetky jednania sa vyznačovali serióznym prístupom. A preto, keď vyšla verzia s API rozhraním, bez váhania sme sa pustili do spolupráce. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Radovan Cifra
BENDR, s. r. o., Veľkoobchod s elektronikou

Mám strašne rád štatistiky. Rád porovnávam a sledujem strategické údaje firmy. Je fantastické, že teraz dokážem plánovať tovar dokonca podľa sezónnosti. A tým, že sú všetky informácie v jednej línii, ONIX pre mňa znamená neskutočné zjednodušenie práce. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Roman Hudáč
FEAST, s. r. o., Veľkoobchod so soľou

ONIXU prebehla rýchlo, s podporou na zákazníckej linke sme spokojní, vždy vyriešia naše otázky a požiadavky. ONIX hodnotím na 11 bodov z 10-tich. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Richard Masár
Landart, s. r. o., Záhradníctvo (maloobchod, e-shop)

Zavedenie nového systému ONIX nám prinieslo väčší prehľad, ale aj nadhľad nad obchodnými údajmi. Tešíme sa aj úspore času pri vytváraní faktúr a objednávok. Oceňujeme vynikajúcu podporu programu ONIX, vďaka ktorej sú prípadné problémy a chyby systému riešené takmer okamžite. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Ing. Marek Greško
TITANS freelancers, Personálna agentúra

S ONIXOM máme vždy aktuálne informácie o stave materiálov na sklade. Šetrí nám množstvo času pri výpočte spotrebovaného množstva materiálov vo výrobe. Do zavedenia ONIXU sa výpočet robil v Exceli, a to iba raz za štvrťrok. Teraz je spotreba známa okamžite. Dnes nám ONIX skutočne pomáha pri podnikaní a uľahčuje prácu. Zobraziť prípadovú štúdiu.

Andrea Krajčírová
VASPO STONE, s. r. o., Výroba kamenného obkladu

KROS
O nás
Blog
Kontakty