Pri vykonaní prevodu dát do r2010 sa mi v evidencii účtovných dokladov vyskytli aj také, ktoré nemali byť prenesené. Pri interných dokladoch, ktoré sa nemajú prenášať do ďalšieho obdobia viem použiť možnosť zaškrtnutia políčka doklad neprenášať. Ostatné doklady by mali byť prenesené len tie, ktoré sú nevysporiadané. Mne však program preniesol aj niektoré pokladničné doklady, ktoré sa týkajú úhrad záväzkov, aj niektoré záväzky, ktoré sú uhradené. Ďalej v odoslaných faktúrach mi tiež figuruje pár vysporiadaných. Pri všetkých týchto dokladoch som skontrolovala, nadväznosť na príslušný doklad, teda výd.pokladničné doklady obsahujú číslo dokladu, ktorý uhrádzajú, záväzky v položke úhrady evidujú doklad, ktorým sú uhradené. Čo môžem mať teda chybne nastavené, že mi tieto doklady prenáša do ďalšieho roka? Za radu vopred vďaka.

, pridaná odpoveď 7. mája 2021