Automatická obnova iKROS balíka

Pri objednávke balíka platobnou kartou si v 3. kroku objednávky zapnite voľbu Automaticky obnovovať iKROS balík. Nemusíte sa viac starať o platby. Všetko prebehne automaticky a vy tak môžete bezstarostne využívať služby, ktoré potrebujete pre svoje podnikanie.

Ak by automatická obnova neprebehla, informujeme vás e-mailom o dôvode zamietnutia transakcie (nedostatok peňazí na účte, limit na karte, atď.). V takomto prípade máte ešte dostatok času (10 dní) na to, aby ste si balík obnovili iným spôsobom, napr. novou objednávkou a platbou bankovým prevodom, prípadne použitím inej platobnej karty.

Stav automatickej obnovy balíka a platnosť zaregistrovanej karty * si môžete overiť v časti Nastavenia – Môj balík – Automatická obnova balíka.

Na tejto stránke si, v prípade potreby, môžete automatickú obnovu vypnúť.

TIP: Chcete zmeniť platobnú kartu, ktorá bude použitá na ďalšiu obnovu balíkov? Vypnite si službu Automatická obnova balíka a opäť ju aktivujte s novou objednávkou.

Bezpečnosť 

Automatickú obnovu iKROS balíka vám prináša služba ComfortPay od Tatra banky. Spojenie s bankou je šifrované a zabezpečené niekoľkými úrovňami ochrany. Informácie o vašej karte zadávate iba na stránke banky (chránená bezpečnostným SSL certifikátom) a iKROS vie iba dátum konca platnosti platobnej karty a jej posledné štvorčíslie. Môžete byť teda pokojní, vaše citlivé údaje sú v bezpečí.

*číslo karty (posledné štvorčíslie) je dostupné iba pre karty zaregistrované po 08.10.2018.


Súvisiace témy k článku:
Komentáre k článku:
KROS
Copy link