Čas je pojem, ktorý má veľký význam pre podnikateľa, ale aj pre samotného zákazníka. Čím to je, že niekedy nakúpime rýchlo, všetko prebehne hladko a inokedy nám doručia tovar v inej farbe alebo príliš neskoro? Zákazník rýchlo odhalí, v ktorom obchode všetko „šliape” ako má, a kde naopak nie. Zväčša nejde o náhodu, ale o spoľahlivosť celkového systému, v ktorom obchod danej firmy funguje. Výber fakturačného a skladového riešenia je preto pre firmu kľúčový – správne rozhodnutie šetrí čas, ktorý môžeme investovať do iných sfér.
Či už robíte svoje prvé podnikateľské krôčiky, alebo ste na trhu dlhé roky, hazardovať s dôverou zákazníka je príliš drahé. Zavedením vhodného systému môžete svoje začínajúce podnikanie parádne nakopnúť a dobre rozbehnutý obchod ešte viac podporiť. Každodenný kolotoč obchodného procesu vo firme je potrebné udržať neustále funkčný a prehľadný.
Prečo práve online riešenie od KROSU?
Radosť z rastúceho počtu klientov, faktúr, pohybov na sklade, ide ruka v ruke so starosťou, ako to všetko zvládnuť. Ako byť stále flexibilný, reagovať na pribúdajúce situácie čakajúce na rýchle riešenia? Ako do systému čo najlepšie zaučiť zamestnancov? Ako si udržať prehľad o aktuálnej situácii v obchode?
Nemrhajte svojou energiou, na všetky tieto otázky už riešenie existuje. Online aplikácie KROS Fakturácia a KROS Sklad sú jednoducho dostupné na jednom mieste, všade tam, kde si viete spustiť webový prehliadač. Nezaťažia vás žiadne inštalácie ani upgrady. Stačí sa len prihlásiť a bez nutnosti zaškolenia ich môžete začať používať.
Prepojenie skladu s fakturáciou
Vzájomné prepojenie skladových položiek a obchodných dokladov vytvára z oboch aplikácií jednotné riešenie pre celý obchodný cyklus.
Postupne môžete podľa potreby vystaviť všetky nasledovné doklady:
Ak vám postačuje jednoduchšia evidencia, obchodný cyklus môže vyzerať aj takto:
Je už len na vašom rozhodnutí, čo všetko chcete evidovať a aké doklady vzájomne prepájať.
Nový sortiment tovaru do evidencie skladu naimportujete z Excelu len pár klikmi. Rovnako rýchlo si z aplikácie vyexportujete aktuálny stav zásob. Bez dlhých hodín pri počítači tak môžete nový tovar rovno predávať.
Prehľad o pohľadávkach – prepojenie s účtovníctvom
Prehľad o stave každej jednej pohľadávky je samozrejmosť. Od informácie, že si váš klient e-mail s faktúrou otvoril, cez automatické spárovanie pohybu na účte s faktúrou, až po zaslanie upomienky, ak s platbou mešká. Za prijaté inkaso zasa môžete zákazníka oceniť poďakovaním.
Aj niekoľkokrát denne si vaša účtovníčka môže faktúry stiahnuť do účtovníctva v OMEGE či ALFE plus. Priebežne tak môže účtovať a v predstihu vás informovať o celkovom stave firmy.
Zasielanie faktúr e-mailom je ekologický, rýchly a zároveň lacný spôsob, ako doklad dosť ku klientovi. Navyše budú vaše doklady prehľadné a v modernom dizajne, pripravené na okamžitú úhradu pomocou QR kódu.
Jednoduchá dostupnosť, intuitívne ovládanie a praktické funkcie urobia z aplikácií vašich nenahraditeľných pomocníkov pri obchodovaní.
Aj ďalšie zdokonaľovanie systému je vo vašich rukách. Stačí nám dať vedieť o vašich očakávaniach a potrebách. Staviame novú online platformu spolu s vami a vďaka vám.
Vyskúšajte KROS Sklad
Dostaňte zásoby pod kontrolu s novým riešením pre riadenie skladu. Jednoducho, bezpečne a online. Prepojené s fakturáciou a dostupné aj na mobile.