Menu

Online riešenie skladu a fakturácie

Čas je pojem, ktorý má veľký význam pre podnikateľa, ale aj pre samotného zákazníka. Čím to je, že niekedy nakúpime rýchlo, všetko prebehne hladko a inokedy nám doručia tovar v inej farbe alebo príliš neskoro? Zákazník rýchlo odhalí, v ktorom obchode všetko „šliape” ako má, a kde naopak nie. Zväčša nejde o náhodu, ale o spoľahlivosť celkového systému, v ktorom obchod danej firmy funguje. Výber fakturačného a skladového riešenia je preto pre firmu kľúčový – správne rozhodnutie šetrí čas, ktorý môžeme investovať do iných sfér.

Či už robíte svoje prvé podnikateľské krôčiky, alebo ste na trhu dlhé roky, hazardovať s dôverou zákazníka je príliš drahé. Zavedením vhodného systému môžete svoje začínajúce podnikanie parádne „nakopnúť“, prípadne dobre rozbehnutý obchod ešte viac podporiť.  Každodenný kolotoč obchodného procesu vo firme  je potrebné udržať neustále funkčný a prehľadný.   

Prečo práve online riešenie od KROSU?

Radosť z rastúceho počtu klientov, faktúr, pohybov na sklade, ide ruka v ruke so starosťou, ako to všetko zvládnuť. Ako byť stále flexibilný, reagovať na pribúdajúce situácie čakajúce na rýchle riešenia? Ako do systému čo najlepšie zaučiť zamestnancov? Ako si udržať prehľad o aktuálnej situácii v obchode?

Nemrhajte svojou energiou, na všetky tieto otázky už riešenie existuje. Online aplikácie KROS Fakturácia a KROS Sklad sú jednoducho dostupné na jednom mieste, všade tam, kde si viete spustiť webový prehliadač. Nezaťažia vás žiadne inštalácie ani upgrady. Stačí sa len prihlásiť a bez nutnosti zaškolenia ich môžete začať používať.

Prepojenie skladu s fakturáciou  

Vzájomné prepojenie skladových položiek a obchodných dokladov vytvára z oboch aplikácií jednotné riešenie pre celý obchodný cyklus.   

Postupne môžete podľa potreby vystaviť všetky nasledovné doklady:  

Ak vám postačuje jednoduchšia evidencia, obchodný cyklus môže vyzerať aj takto:

Je už len na vašom rozhodnutí, čo všetko chcete evidovať a aké doklady vzájomne prepájať.
Nový sortiment tovaru do evidencie skladu naimportujete z Excelu len pár klikmi. Rovnako rýchlo si z aplikácie vyexportujete aktuálny stav zásob. Bez dlhých hodín pri počítači tak môžete nový tovar rovno predávať.

Prehľad o pohľadávkach – prepojenie s účtovníctvom

Prehľad o stave každej jednej pohľadávky je samozrejmosť. Od informácie, že si váš klient e-mail s faktúrou otvoril, cez automatické spárovanie pohybu na účte s faktúrou, až po zaslanie upomienky, ak s platbou mešká. Za prijaté inkaso zasa môžete zákazníka oceniť poďakovaním.

Aj niekoľkokrát denne si vaša účtovníčka môže faktúry stiahnuť do účtovníctva v  OMEGE či ALFE plus. Priebežne tak môže účtovať a v predstihu vás informovať o celkovom stave firmy.

Zasielanie faktúr e-mailom je ekologický, rýchly a zároveň lacný spôsob, ako doklad dosť ku klientovi. Navyše budú vaše doklady prehľadné a v modernom dizajne, pripravené na okamžitú úhradu pomocou QR kódu.

Jednoduchá dostupnosť, intuitívne ovládanie a praktické funkcie urobia z aplikácií vašich nenahraditeľných pomocníkov pri obchodovaní.

Aj ďalšie zdokonaľovanie systému je vo vašich rukách. Stačí nám dať vedieť o vašich očakávaniach a potrebách. Staviame novú online platformu spolu s vami a vďaka vám.

Vyskúšajte KROS Sklad

Dostaňte zásoby pod kontrolu s novým riešením pre riadenie skladu. Jednoducho, bezpečne a online. Prepojené s fakturáciou a dostupné aj na mobile.

Vyskúšať na 30 dní zadarmo

Zdieľať
Súvisiace témy k článku
KROS
O nás
Blog
Kontakty