4 dôvody, prečo je zákaznícka podpora našou prioritou

Baliky Podpory

Nájdete v Balíkoch podpory

Zákaznícka podpora je tvárou KROSU. Okrem toho, že je rozhodujúcou súčasťou predaja, pomáha nám budovať úspešnú firmu, ktorej ľudia dôverujú.

Kto je za zákazníckou podporou v KROSE?

Predovšetkým naši konzultanti, ktorí dennodenne sadajú k počítačom, zapínajú telefóny, nasadzujú slúchadlá a starajú sa o spokojnosť a šťastie zákazníkov. Oni sú tí, ktorí sú ako prví konfrontovaní s otázkami a problémami zákazníkov alebo požiadavkami na naše programy. Sú to tí, ktorí počúvajú, hľadajú odpovede, ale aj tí, ktorí sa ospravedlňujú a navrhujú riešenia. Sú tu pre vás, aby vám pomohli a uľahčili prácu. Zákaznícka podpora patrí medzi to najcennejšie, čo v KROSE máme. Vybrali sme štyri dôvody, prečo je našou prioritou. 

1. Vytvárame hodnoty pre zákazníkov

Je pre nás dôležité držať krok s očakávaniami a potrebami zákazníka. Uvedomujeme si, že kľúčom k úspechu je vaša spokojnosť. Snažíme sa ju dosiahnuť viacerými spôsobmi. HOTLINE  je našou alfou-omegou, avšak zďaleka nie jediným nástrojom, ako vám priblížiť prácu s programom. Blogy, ktoré reflektujú aktuálne témy z oblasti účtovníctva, miezd a stavebníctva, videoškolenia s praktickými návodmi na prácu v programoch, odpovede na často kladené otázky, infosprávy v programoch, odborné príručky zohľadňujúce aktuálnu legislatívu, alebo interaktívne diskusné fóra či už na našich stránkach alebo v komunitách Facebooku. To sú naše cesty, ako sa k vám čo najviac priblížiť. „S ochotou, odborne a rýchlo,” sú hlavné piliere, na ktorých stojí každá analýza vášho problému, ktorý riešime.

2. Budujeme výnimočné vzťahy so zákazníkmi

Tak ako v bežnom živote, aj v tom profesionálnom platí, že budovanie vzťahov je o dôvere. Tú si získavame tak, že ku každému zákazníkovi pristupujeme s rešpektom a porozumením. Na problémy sa pozeráme očami používateľa našich programov, aby sme pochopili, ako pracuje a čo potrebuje. Na základe toho, čo vidíme a počujeme, hľadáme nové príležitosti, ktoré zákazníci ocenia. Komunikujeme otvorene a úprimne, niekedy možno aj za cenu nepohodlnej konfrontácie. Snažíme sa však vždy vysvetliť, čo robíme, prečo to robíme a ako sme k rozhodnutiu prišli. V skutočnosti práve úprimné vyjadrenie názorov vedie k vytvoreniu silných a trvalých vzťahov.

3. Inšpirujete nás, aby sme boli každým dňom lepší

Najkrajší scenár na zákazníckej podpore je taký, keď konzultant a zákazník ukončia telefonát s tým, že mal zmysel a pomohol. Magická sila slova „ďakujem“ je pre nás výzvou do ďalšej práce. Programy prispôsobujeme neustále sa meniacim komerčným a legislatívnym trendom. Ste to vy, zákazníci, ktorí určujete smer, akým sa uberáme. Vďaka vašim postrehom a pripomienkam sme neustále motivovaní hľadať cesty, ako robiť veci lepšie. Vaše telefonáty a emaily tvarujú cestu našich budúcich rozhodnutí, ktoré robíme pre vás, ale i pre seba.

4. Boli ste spokojní? Budeme radi, ak to poviete ostatným

Vedeli ste, že veľmi spokojný zákazník sa so svojou dobrou skúsenosťou s produktom alebo službou podelí v priemere s deviatimi známymi? A čo ak má zlú skúsenosť? V tom prípade sa s ňou „pochváli” až šestnástim ďalším osobám. Tento poznatok nás motivuje robiť zákaznícku podporu v KROSE kvalitne a ku spokojnosti našich zákazníkov. Pochvala vie povzbudiť a kritika poučiť. Dôležité je vedieť akceptovať obe a vedieť z nich vyťažiť maximum. Našim cieľom je prinášať vám vždy niečo nové, aktuálne, o čom sme presvedčení, že vám pomôže a uľahčí prácu. Našou odmenou je, ak sa so svojou dobrou skúsenosťou podelíte s ďalšími.

Zákaznícka podpora je našou prioritou – je to fakt. Preto je naším dlhodobým cieľom, aby náš systém podpory bol skutočne o pomoci zákazníkovi. Chceme aj naďalej pre vás pracovať rýchlo, odborne a s nadšením, aby ste sa na nás vždy mohli spoľahnúť.

Komentáre k článku:

Súvisiace témy k článku:
            
KROS
Share via